Friday, August 16, 2013

Emotsioon nr 53

Mul on tunne, et kätte on jõudnud aeg kui mu hormoonid on möllama hakanud. Ei saa öelda, et ma ilma selle möllamisetagi mingi eriline magustoit oleks, aga nüüd on kätte jõudnud aeg kui minuga suheldes tuleks olla ettevaatlik:D

Igatahes olen ma kaks päeva järjest olnud ekstreemselt pahas tujus. Täpiks i peal oli eile lillepott, mis mulle pähe kukkus. Ja kelle peale ma selle paha tuju ikka välja valasin kui Janeki peale. Sest see oli ju ilmselgelt tema süü, et ma lille autokatusele panin, et see sealt mulle pähe potsatas, et see tegi mullaseks nii minu kui auto tagumise istme. Lill läks ka katki. Ja kodus selgus, et oli poti jaoks liiga suur. Janek oli jälle süüdi.
Ma loodan, et ta varsti kodust välja ei koli...

2 comments:

  1. Appi ja ma julgesin sinuga hommikul suhelda...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A tänane hommik tundus kuidagi helgem olema:D

      Delete