Thursday, August 1, 2013

OOTD

Võimalik, et ma olen lihtsalt üks õel ja vana moor, kes asjadest aru ei saa, aga ma tõepoolest ei saa aru, miks on järjest populaarsemaks muutunud igasugu OOTD postitused. St, et ma saan muidugi aru sellistest postitustest, kus tõepoolest on midagi ägedat, teistmoodi või isetehtut, kus antakse nõuandeid või noh, mis on lihtsalt ilusate piltidega ilusatest inimestest ilusates riietes ilusas elus. Aga ma ei saa aru nendest OOTD postitustest, kus kõige tavalisemates riietes end pildistada lastakse või ise peeglist pildistatakse.

Et otsustasin täna triibulise pluusi kasuks, sinna peale teksatagi, haarasin esikust koti ja tõmbasin jalga  valged tennised ning voila! ongi moepostitus? Nii originaalne. Ma usun, et mitte keegi teine maailmas ei oleks sellise variandi peale tulla osanud.




No comments:

Post a Comment