Tuesday, July 2, 2013

Kummut

Ma olen juba mõnda aega kummuti jahil. Või isegi kummutite jahil. Aga ei leia ühtegi sobivat. Kui leian, siis ei sobi nende hind. Kust ma leian kõige tavalisema kummuti sõbraliku hinnaga?  Sellise, millest annaks vannitoakapp teha.
Mul on tõeliselt kopp ees, et terve vannituba on täis minu totsikuid ja potsikuid. Ma tahaks need kuhugi ära peita, aga nii et ma viitsiks need ka vajadusel välja võtta. Karpe olen ma proovinud. Kõik, mis nendesse peitu sai pandud, jäid sinna peitu kuni hetkeni kui hakkasin suurpuhastust tegema (ja god knows, seda juhtub ikka väga harva). Ma tahan kummutit!!! 


1 comment:

  1. This is an effective means to stretch your gambling dollars.
    Therefore, usually do not begin on the first day and work your path through.
    Know very well what your child is performing by using their computer games.


    Feel free to surf to my website wow billig gold kaufen (www.gattimoda.it)

    ReplyDelete