Thursday, May 6, 2010

"Ökovanaema & Martin" poes!



Homsest võite "Ökovanaema & Martini" leida poelettidelt. Vahva, kas pole?
Ja siis ma täna mõtlesin - kodus olles on palju aega mõelda (v.a siis kui telekast on Südameasi, Lastega kodus, Tori & Dean, Meeleheitel koduperenaiste kordused)- et mitu raamatut ma pean välja andma, enne kui Roosi oma ökotalu meie lähedal püsti paneb???

Inspiratsiooniks Roosile katkend kolmandast (!!!) teosest, et äkki hakkab lõpuks ehitama. Mind kihutas taga, et unistused tuleb täide viia, muidu jäädki soiguma, et oleks ju võinud... Kus on ökotalu?

„Ah teate, mina ka ükspäev pidin täitsa šoki saama, kui vennapoeg külla tuli – püksid mitu numbrit suuremad, lohisesid vastu maad ja mis kõige hullem aluspüksid paistsid välja,“ võttis vestlusest osa ka Tiia.
„Ma pidin kohe ta käest küsima, et kallis laps, kus see kõlbab, oma ihupesu niiviisi näitama, aga tema ütles, et see pidavat mood olema. No ma jäin täitsa sõnatuks kohe, mis mood see selline saab olla, et teistele vaja oma aluspesu näidata. Firmanimi pidi ka välja paistma, Dolce Vita või mis Dolce see nüüd oligi.Ei, mina ei mõista!“
„Tiia, kas sa siis tõesti ei mäleta kui omal ajal stringid moodi läksid,“ tegi Kai Tiiale märkuse, „kas sa siis ei mäleta tõesti, kuidas kõige popimad tüdrukud need endale kasvõi kaenla alla venitasid, et ikka teksade alt välja paistaks, kas sa tahad öelda, et sa seda tõesti ei mäleta?“
Jah, tuleb tunnistada, et see õudne moeröögatus oli tõepoolest meie hallisegustest peakestest kadunud.
Roosi võttis meie arutelu kokku: „Eks igal ajal ole oma moeveidrused, mida ei mõisteta. Kas pole nii, et me naerame möödunud moehullusi, mõelge või patšokkide peale, aga järgime kuulekalt kõiki uusi trende. Kui ikka keegi dikteerib ette, et aluspüksid peavad teistele näha olema, siis natuke hiljem käib terve maailm niiviisi ringi.“
Me võime küll olla 68-aastased ja vanemad, kuid moemaitset ei ole me siiani kaotanud. Või kriitikameelt. Ja ma üldse ei imestaks kui meil ka kolmekümne aasta pärast oleks telefoni displeil roosa „hello kitty kass“, sest see on in. Mis sellest, et me tegelikult isegi ei tea, kes see hello kitty preili olla võiks. Kui nooremad ütlevad, et see on praegu moes, siis see on praegu moes – meie usume neid ja läheme vooluga kaasa. Vanus ei mängi siin mingit rolli.
Sellised saavad olema meie pühapäevalõunad kui me spungi otsimiseks liiga vanad juba oleme.

No comments:

Post a Comment