Thursday, October 10, 2013

Samal ajal Diipis

Samal ajal kui mina kasutult niisama vedelen on Marek ette vōtnud baarileti ehituse ja Toomas (jah, meie tiimis on veel üks äge liige) kohtumised kohvifirmadega.
Mu süda tilgub verd kui loen meile, et kas keegi tahaks veel/on huvitatud kohtumistele tulekust? Ma tahaks kirjutada: "Mina, mina, mina. Et kui haiglast kella kolmeks välja saan, siis mina tulen!" Aga mu meilid ei lähe telefonist välja:D ja ma tean, et keegi ei lasekski mind kuhugi.
Ma tean, et koju saades seob Marek mu diivani külge kinni, et ma kuhugi jälle ei jookseks. Nii tüütu! Et need asjad kōik ühte aega peavad jooksma. Kohtumised, rasedus, restorani avamine, tähtaeg. Katsu siis aru saada, mis esmatähtis peaks olema;)

1 comment:

  1. Pea vastu!
    Varsti, varsti saad jälle loa ringi joosta koos oma väikse koormaga ;)

    ReplyDelete