Sunday, December 29, 2013

Üks mõte













                                                                                                                                                                  Mul on üks mõte. Ma olen seda juba mõnda aega mõelnud. Nimelt on meil perekonnas terve trobikond
osavate näppudega naisi. Kes oskab õmmelda, kes heegeldada, kes kududa, kes tikkida, värvida, küpsetada, kaunistada...ühesõnaga you name it. Ainuke, kes suurt midagi ei oska, olen mina. Aga mul on selle eest kõige rohkem mõtteid. Siiani on suurema osa mu mõtetest pidanud Marek teoks tegema, sest mina ise olen lihtsalt liiga kärsitu.  Ma olen ideaalne projektijuht.
Siiski, mõned projektid, mis hõlmavad valget värvi ja salvrätikuid on minu teetassike. Aga kuhu ma oma jutuga tüürin?

Öelge, et see ilus laps sel pildil ei meenuta Britt Ida Loviisat? 
Ometi on see imekaunis laps hoopis tema ema:)
Armas diy kingisildi idee, kas pole?

Kui tädi Merle oli Britt Idale jõuluks meisterdanud imekaunid voodipesukomplektid, ütlesin ma oma mõtte välja. Ma arvan, et me peaksime sellest tegema oma pere ettevõtte. Tegeleks selliste romantiliste sisustuskaupadega. Käsitsi tehtud. Taaskasutus. Hingega valmistatud. Aga mitte hingehinnaga.
Mulle endale on lisaks romantilisele stiilile südamelähedane  ka Skandinaavia stiil. Puhas, selge. Maalähedane. Miks mitte ka veidi diip;)
Mina ise arvasin, et kliente oleks küll. Kasvõi minusgused tuutud, kes sellist kraami armastavad, aga ise teha ei oska. Pere mehed muidugi arvasid, et kes see ikka ostaks ja kellele seda ikka vaja oleks, aga neid ei taha ma väga uskuda. 

Öelge mulle, kas ma olen ainuke loll, kes usub, et mõttel on jumet? 


Lisaks võiks me pakkuda stilistika teenust. Teate küll, mida ma mõtlen. Noh, et tuleb preilil metsast idee korraldada romantiline teejoomine sumedas augustiõhtus ja voila! kohale tulevad meie pere naised, kes seda teostada aitavad. Midagi sellist, noh. Või ükskõik mida. Lastesünnipäevad, peod... Saate ju aru.mida ma mõtlen?


Olen ma siis lolliks läinud või mitte? 

Glamuursel jalutuskäigul käisime ka täna. Mina lõbustasin end Instagramiga ja mõlgutasin môtteid, Hugo tutvus lehmadega, Ida pōõnas. Külaplatsi rohelisel murul peeti laste jōulupidu. Vot minu glamuurne elu. Seal, kus ringi jalutavad noored kaunid emad;)

1 comment:

  1. Minu arvates super mõte! Mulle meeldivad sellised nunnud ja südamega tehtud käsitsi asjad, aga ennast mind sellise andega õnnistatud ei ole :( Oleksin kindlasti potensiaalne klient :P

    ReplyDelete