Friday, December 7, 2012

OMG!

Stephanie ja Eric ei olegi surnud! Ericul on hoopis mustanahaline poeg! WTF? Päriselt? Nüüd on mu silmad küll vist juba kõike näinud. Kahju ainult, et selle kuu jooksul, mis ma seepi vaadata olen saanud, keegi surnust üles pole ärganud. See on neil ju muidu seal kombeks. Siis oleks küll täismäng!

Peale selle...Eile ei suutnud ma ära imestada, et neist keegi mobiili ei oska kasutada, vaid kihutavad ühest LA otsast teise (kui nad ikka kõik naabrid ei ole - see saladus on mul veel lahendamata), et kedagi lõunale kutsuda ja siis avastada, et "Aa, pole kodus? No ma siis helistan mobiilile!" Ja lisaks sellele jõuavad kõik rätsepad omavahel erinevates kohtades kokku saada, juttu ajada ja siis ikka veel üheaegselt moeetendusele jõuda (mis juba mitu osa "kohe algab"). Kui väike see Los Angeles siis on?

Anna kannatust! Ja mulle mõistust täna kell kolm mitte telekat käima panna!

1 comment:

  1. rahu. on vähemalt 1 koduperenaine veel, kes seda sarja veel vaatab (piilun peeglisse).
    algas! pean minema!

    ReplyDelete