Wednesday, June 27, 2012

Püüan iseendast aru saada



 
Minust ei ole tihti lihtne aru saada, seda, et ma endast ise ka aru ei saa, ei tule siiski väga tihti ette. Kõik, mis mina teen, on ju loogiline ja kõige õigem. Nüüd aga vaatan ma laual olevaid lennupileteid ja mõtlen, miks ometi valisin ma reisisihiks Norra.
Esimese poole sellest aastast veetsin ma rohkem Norras kui kodus Ussipesas ning nüüd otsustan ma lihtsalt heast peast, et ka puhkusel läheme me Norra. Olgugi, et olin vähemalt pool aastat piilunud soodsaid lennupileteid, et äkki saaks kuidagi augustikuus Itaaliasse minna. Nojah.

Ja Janek juba ohkas, kui palju nüüd kodus tegemata jääb. Ning ilmateate järgi  ainsate selle suve soojade ilmadega. Mul ei jää siis muud loota, kui et maja-ja koerahoidjad  tööd meie asemel ära teevad. Nagu juuresolevalt pildilt näha tulebki teistel töötegemine palju osavamalt välja;)



Veider kogu selle Norra puhkuse juures on aga ka see, et viimati käisime me Janekiga koos Norras puhkusel täpselt viis aastat tagasi...juunis 2007.






No comments:

Post a Comment