Tuesday, June 19, 2012

Kõikuvad toolid & värisev sült



Ma olen ikka täiesti naiivne, täitsa vati sees kasvanud ja elanud. Mina ei tea ikka, kuidas tegelikult asjad käivad. Maria, raiu endale ometi üks kord pealuu sisse, asju ei aeta ausalt, otse, avameelselt ja õiglaselt! A miks peakski, kui on nii palju muid võimalusi. Kust ma siis alustan?

Oma särgist – see on ihule ikka kõige lähemal. Eile tundus mulle, et vist on kõvasti kõikuma hakanud ka minu tool. Küsiks kelleltki, aga mis kasu sellest oleks, keegi ju nii kui nii „ei tea“. Meil ju keegi kunagi ei tea midagi, kui siis ainult salajase infona, mida tuleb ettevaatlikult käsitleda, sest teised veel ei tea. Enivei, meile tuli tööle uus inimene, keegi ei tea, kelleks täpselt ja mis osakonda. Nagu Chuck Norris – nii kaval, et natuke siin ja natuke seal, aga kunagi mitte paigal. Chuck Norris hakkas eile imelikke küsimusi esitama ja imelikke õigusi endale nõudma, tööülesanded nagu mul, kahtlaselt sarnased ma ütlen. Julgesin kusagil õhku visata lause, et „varsti siis minu koha peal“, millele sain vastuseks „ üldse ei imestaks....“
Ja kui meil juba „ülde ei imestata“, siis on tool kõikumas. Ma olen sama skeemi juba näinud siin. Peened skeemid! Ega mul midagi selle vastu ei olekski kui Chuck Norris minu koha peale tuleks, sest varem või hiljem mind niikuinii süüakse siit välja, vihale ajab aint see, et ma kuradi idioot olen kolmele tööpakkumisele „ei“ öelnud, et siin Mutrikest mängida ja peksukott olla. Loll saab kirikus ka peksa, rääkimata siis suurest ja tähtsast ettevõttest.

Ma muidu ehk isegi tunneks end suht kindlalt, aga see ainuke inimene, kes mind siin toetanud on, ka tema tool kõigub korraga. Ta ise seda muidugi veel ei tea. Mina tean, mulle saladuskatte all räägiti. See inimene peab elama teadmatuses veel terve nädala, siis on koosolek, kus see alles otsustatakse. Midagi ei ole veel kindel! Nädala pärast teavad saladuskatte all kõik, mis juhtum ahakkab, välja arvatud see inimene, kellest juttu. Parem kui jutt temani ei jõuaks, see võib kuidagi demotiveerivalt mõjuda!
Kauaks siis mindki! Kuhu mindki vaja! Milleks minusuguseid hoida? Ja kuulge võitluses Chuck Norris vs Evil-Maria ei ole mul võimalustki, sest Chuck Norris ei maga, ta ootab. Chuck Norris ei käi dušši all, ta võtab ainult verevanne. Chuck Norris'e majal pole uksi, on ainult seinad millest ta läbi läheb. Chuck Norris'el on kaks kiirust, üks käimiseks teine tapmiseks.

Toolid on siin varemgi kõikunud. Viimati oli teemaks osakond Õ, liiga palju rahvast ja oleks vaja kulusid kokku hoida. Oo, suurepärane mõte! Koondati see inimene, kes idee välja käis! Sest see oli täiega mõttetu koht. Kuu aega hiljem asus osakonnas Õ tööle hall ja loll hiireke, firma omaniku golfimängu partneri tütar. No muidugi! PUPU aeg omasid tuleb hoida! Ja meil oli just üks ametikoht lahtine. Milline kokkusattumus!

Hiljuti kõikusid siin veel kaks tooli – peenelt ja kavalalt löödi jalad alt. Põmm! Ja 29-aastane noor mees kahe tillukese lapsega töökohast ilma, Nätaki! Ja liiga palju rääkiv tark ja kena naisterahvas tööta. Mis? Kust te võtate, et isiklikud põhjused – meil on vaja kulusid kärpida, inimlikust seisukohast me ei oleks seda ju teinud, aga SAATE JU ARU, meil on vaja inimesi kärpida. See, et tööle jäi 59-aastane naisterahvas, kogemata kellegi sugulase sugulase sugulase naise õe tütre poja venna vanatädi, see pisiasi ununes.

Ja kõige veidram kogu selle loo juures on see, et vahet ei ole kas Аргументы и факты on olemas või mitte, lõplikud otsused tehakse ikka vaid selle järgi, mis Kõige Tähtsamale Inimesele parasjagu sobib. Teed sa tööd või sa ei tee tööd, oled sa tegelikult vajalik või mitte! Chuck Norris ütleks selle peale: "Sült ära värise! Ma tulin piima järele!"

Kurdi katkine mööbel siin firmas! Oleks vaja uus tellida!

No comments:

Post a Comment