Friday, June 21, 2013

Emotsioon nr 30

Olin eile tavapärasest rohkem pahas tujus. Asjad ärritasid mind.
"Same shit, different day," oli Janek mu tuju suhtes ükskõikne.
"Same day, different shit," parandas teda Tilluke Delisa.
"Vaimukad olete," torisesin ma ja olin pahur edasi. Tige nagu väike tikker, pahane kogu maailma peale, nutuvõru suu ümber kobisin ma lõpuks voodisse.
Janek paitas mu pead ja võttis kaissu.
"Mõtle kui uhke ma võin olla," lausus ta.
"Miks?"
"Ma saan korraga kahelt naiselt ümber kinni hoida!"vastas ta.
"Lollakas," ütlesin mina ja mõtlesin sisimas, et hoolimata külmast välisest oskab ta ka armas olla ja mind ikka veel positiivselt üllatada. Enam ei olnud ma maailma peale pahane.

2 comments:

  1. No worries! pahurdamine asendub varsti mälukaotusega :)
    Siis sa vajad J ja TD-d :D

    ReplyDelete
  2. Jääb vaid loota, et TD ja J ei anna alla, sest mälukaotus ei ole vist enam kaugel, juba hakkavad asjad ikka sõna otseses mõttes seitsme sekundiga ununema:DDD

    ReplyDelete