Tuesday, November 15, 2011

Kade

Iga kord kui ma ootamatult üleöö paksuks lähen ja avastan, et jälle mitte midagi selga pole panna, olen ma kade nende peale, kes õmmelda oskavad. Poleks üldse probleemi, võtaks aga õmblusmasina ja vuristaks midagi sobivat selga. Aga vot ma ei oska! Ja kannatust ka pole, et õppida. Ilmselt ka mitte annet, kui mõelda sellele, kuidas Hugo kaelarihma õmblemine läks. Ja nii ma lihtsalt olengi kade. Näiteks Margiti peale, kes võtabki lihtsalt kanga ja õmblusmasina ning ilma silmagi pilgutamata ongi uus kostüüm valmis.

Näiteks selline. Kas pole lihtsalt imearmas?


Minu lemmikute hulka kuulub kindlasti ka see:


Ja see:


Samuti poleks mul midagi selle vastu kui tööle saaks ühe neist kleitidest selga tõmmata:



Sügistest töödest leidsin mõned üsna särtsakad näited. Täitsa vahvad, eks?
Ma pean end küll üle keskmise andekaks, aga ükskõik, kui väga ma ka ei tahaks, siis peenem näputöö ei kuulu kohe kuidagi minu spetsialiteetide hulka (nagu ka liha küpsetamine). Niisiis ei jäägi mul muud üle kui teiste näpuosavust kadestada ja aeg-ajalt Janekile oma "potsataja-silmadega" otsa vaadata ning sosistada "Mul oleks nii hädasti üht uut..."

Kõik pildid on pärit Margiti kodulehelt: http://margitsalk.wordpress.com/. Kui teilgi tekkis huvi, astuge läbi!

No comments:

Post a Comment