Friday, May 3, 2013

Üheteistkümnes emotsioon

Juba siis kui ma veel ei teadnud, kas ma lapsigi tahan, teadsin ma, mis ma  lapsele nimeks panen kui see peaks poiss olema. Tüdrukunime eelistused kipuvad muutuma, aga see, et poisi nimeks saab Oskar, oli selgemast selgem. Ma teadsin seda ikka väga pikka aega tagasi. Ja siis out of the blue, otsustasid ühtäkki kõik emad oma poegadele hakata Oskar nimeks panema. Kust nad selle peale tulid? Miks? Miks sai Oskar korraga nii populaarseks? Miks, ma küsin miks? Misjaoks nad niimoodi tegid? Misjaoks?
Ma ei saa ju oma lapsele enam Oskar nimeks panna. Et ta käiks ühes klassis koos üheksa teise Oskariga. Mis ma siis nüüd tegema pean? Mul ei ole tagavaranime. Või siis natuke nagu on ka, aga mul on kahtlane tunne, et ma ei suuda Ernst Joosep ise ka välja hääldada. Vähemalt pärast nelja klaasi veini. Mis saab ju varsti (loe: tundub nagu saja aasta pärast) jälle tavapärane olema;)
Jääb vaid loota, et tuleb tüdruk. Mu tüdrukunimed ei ole veel kõige populaarsemaks muutunud. Veel on lootust.

4 comments:

  1. Vähemalt sul on mõni idee. Iga nimi, mille peale ma mõtlen, tundub ERITI nõme. Absoluutselt IGA nimi :(

    Ei, tegelikult Joosep meeldib mulle, aga ma ei tea kui normaalne oleks lapsele kassi järgi nimi panna?

    ReplyDelete
  2. ideed võivad mul olla, aga samas südametunnistus ei luba ju lapsele Emmeliine nimeks panna;)

    ReplyDelete
  3. Oskar Ohakas, laisk ja lohakas.......
    Sa ei taha ju oma lapsele sellist saatust?
    Joosep on kena nimi ja poisi nimi. Häbenema peaks see, kes kassile inimesenime pani.
    Emma Liina - võib kasutada koos ja eraldi

    ReplyDelete
  4. Iga kord kui ma mõnd Hugo-nimelist inimest kohtan, mõtlen ma, et kes see lapsele koera nime pani:D

    ReplyDelete