Tuesday, April 23, 2013

Diet fail ehk terava-pliiatsi-test

 Me vedasime Tillukese Delisaga kihla. Et kaotame minu sünnipäevaks viis kilo. Mina sain ülesandest valepidi aru ja võtsin viis juurde.
* Tänaseks päevaks olen ma juurde võtnud kuus kilo;
* Ma ei püüa suveks saledaks saada. Ma olen leppinud, et ümmargune on ka vorm;
* Ma ei ole joonud alkoholi viimased kaks kuud;
* Ma jätsin maha suitsetamise;
* Ma söön hommikuti. Ma pole kunagi hommikul söönud;
*Ma söön lõuna ajal. Ma söön muidu lõuna ajal väga harva;
* Ma söön jäätist. Ma ei ole jäätist varem armastanud;
* Ma söön silma pilgutamata ära terve prae.  Varem pidi Janek alati mu lõpud ära sööma. Nüüd on pigem vastupidi;
* Ma joon mahla. Ma pole kunagi väga mahla armastanud;
* Ma olen väsinud. Veel rohkem kui tavaliselt;
* Ma ostan vabatahtlikult suuremaid riideid;
* Riided suuruses 34 panin ma mõneks ajaks ära.

Noh? Kui teravad pliiatsid te olete?



3 comments:

  1. PALJU, palju ÕnnE! Mul on nii hea meel sinu üle, et sa kosud :) Olidki liiga kõhna :)
    ÄGE......elan väga kaasa. Ootan juba ,et näha tulemust :)


    ReplyDelete
  2. Njaa, kõhnast on vähemalt nüüdseks asi küll juba kaugel:) hetkel meenutan tillukese elevandipoja ja õhupalli ristsugutist;)

    ReplyDelete