Monday, June 1, 2015

Nüüd tuli küll korraks kodu ja sõprade järgi igatsus peale


"Hiljuti uurisin ma oma emalt oma lapsepõlvelemmikriiete kohta.  "Sulle meeldis dresside ja retuuside ja t-särkide ja tossudega käia," ütles ta. Ma olin pettunud, see ei kõlanud üldse moekalt ega ägedalt. Tegelikult ma muidugi eksin. Tol ajal kui mina veel algkoolis käisin olid krõpsudega tossud ja nailondressid maailma kõige moodsmad riided. Millegi pärast on mulle lihtsalt oma lemmikriietena jäänud meelde mõned teised riided."
Pere ja Kodu suve erinumbris kirjutan ma natuke õnnelikest lastest ja riietest.










Modellid: Liisa, Kaisa, Adrianna ja Ida
Fotod: Hele-Mai Alamaa


7 comments:

  1. Eveliis, need silmaklapid ;) Nägin neid mingi aeg tagasi kuskil fb aga ei suuda meenutada ,kelle kätetöö see ongi? Anu

    ReplyDelete
  2. Laps veinipudeli taustal?

    ReplyDelete
  3. Mismõttes veinipudel on lamp?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Väga lihtsalt. Since Design tegi sellised lambid, kus veinipudeli sees on väikene led-lamp, puidust ümbrise põhjas on väike sahtlike, kust selle põlema saab vajutada. Ka Diibis olid samasugused lambid baarileti küljes
      Võib-olla mitte kõige õigem lamp lastetoas, kuid see andis täpselt nii palju mõnusat mahedat valgust kui meil seal toas öösiti vaja oli.

      Delete
    2. Siin on lampi paremini näha: http://diipkunstiinimene.blogspot.no/2013/10/emotsioon-nr-90.html

      Delete