Monday, June 8, 2015

Familielørdag med barnemote



Jeg fikk en idé. En litt gal idé kanskje, men jeg er litt gal selv, så noe annet kan man ikke vente fra meg;) 
I Estland arransjerte vi barnesøndager i vårt restaurant. En artig familiedag med god mat og barnemote visninger. Gøy for alle. Jeg tenkte at noe liknende kunne vi arrangere i Lillehammer også. Vi har jo masse fine barneklær fra estiske designere i butikken og jeg syns det hadde vært en god idé å ha en familielørdag hvor vi tilbyr vafler og brus og viser barnemote. 



Hva syns dere? 


Foreldre skal ikke vare redd, det blir ingen sminke eller  barna blir ikke fremstilt som små motedukker i en upassende sammenheng. Ikke noe "Toddlers og tiaras", sjekk gjerne tag "moepühapäev" (motesøndag pa estisk) for å se bilder av motevisninger fra Estland. 



Har du en liten modell (fra størrelse 62 til 128, både jenter og gutter), skriv til meg: eveliis.kundzujev@gmail.com.


www.facebook.com/nestbutikk
www.nestshop.eu
#nESTeesti 



No comments:

Post a Comment