Friday, June 5, 2015

Sul pole vaja rohkem asju kui see, mis sa suudad puu otsa kaasa võttaehk...


... maailma kõige suvalisem pildipostitus:)

Ma ei oska panna sõnadesse seda tunnet, mida ma kogesin nüüd kodus käies. Päike, värskelt niidetud muru lõhn, kõige kallimad inimesed, kodu, sünnipäevakutse, äraõitsenud tulbid.... Ma sain aru kui rumal ma olin kui ütlesin, et Diibiga kaotasin ma kõik. Ei, ma ei kaotanud midagi. See on õppetund kogu eluks, kuid kõik, mis õnnelikuks eluks vajalik, on mul olemas. 

"Sul pole vaja rohkem asju kui see, mis sa suudad puu otsa kaasa võtta" lugesin ma Gardermoenis check in'i tehes põrandalt ja ma taipasin, et just nii see ongi. Piisab vaid kalli inimese kallistusest ja pisiasjadest, et olla õnnelik.

Seepärast ka see pildipostitus suvalistest asjadest, mis mind seekord kodus rõõmustasid. Sellest, kuidas me labases kerjuspulmas käisime kirjutan ma hiljem;)



Päike ja tulbid!


Hugo BOSS


Skype ja Orkut


Siiri crocsid


Huumor


Vein


Hea toit ja edevus


Ida mänguasjad


Mälestused


Vaese naise Michael Kors


Sõbrad


Hetked


Pidu


Aeg iseendale


Pidu (kuhu tahaks nii väga jõuda)


Kodu


Eluks vajalikud asjad


Sõnaseletamatu


Minu maailm. 

3 comments:

  1. Tere, väga südamlik postitus, nii ongi, et vahel on need väiksed asjad me ümber kõige mõnusamad ja armsamad asjad/hetked. Ja kaelaehe on väga kaunis, sinulik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, see koduskäik oli maailma kõige positiivsem asi:)

      Delete