Thursday, June 18, 2015

#stopyulin2015 ehk aita keelustada koeralihasöömise-festival


Jumala pärast, ma kahetsen tihti kui mõne juba üsna õõvastava pealkirjaga uudise lahti teen, sest minu roosas mullis on palju lihtsam elada. Täiskasvanud inimesena mõistan ma muidugi, et niimoodi pead liiva alla peita ja teeselda, et elame täiuslikus maailmas ei ole ka õige. Nii ma siis täna, peale seda kui olin näinud, et Instagramis jagati #stopyulin2015, otsustasin lähemalt lugeda, mida koeralihasöömise-festival endast täpsemalt tähendab. 

Seda, et Hiinas koeraliha süüakse, olin ma muidugi kuulnud, aga sellest festivalist, kus  umbes 10 000 koera üle riigi kohale tuuakse, neid piinatakse (veetakse autode taga, hoitakse kitsastes puurides, pekstakse, nülitakse elusalt) ja siis ära süüakse, ei olnud ma (õnneks/kahjuks) siiani kuulnud.  Kas te suudate kujutada ette, et teie lemmikloom varastakse, pannakse siis elusast peast põlema või keedetakse elusalt? Mina ka ei suuda. Ometigi on see karm reaalsus paljudele lemmikutele. Sel aastal on näitleja Ricky Gervais sotsiaalmeedias kutsunud inimesi üles seda festivali peatama. #stopyulin2015 on Instagramis saanud palju tähelepanu ja aitab kaasa ürituse keelustamisele. Jaga sina ka ükskõik, millist pilti selle hashtag alt ja aita see õudus peatada. SIIN saate allkirjastada petitsiooni festivali keelustamiseks. 


Lähemalt saate Yulin festivalist lugeda näiteks SIIT. Hoiatan, et artikkel sisaldab õõvastavaid pilte.

No comments:

Post a Comment