Saturday, March 15, 2014

Kevadine suurpuhastus/müün mõned kingad ära

Kingadest loobuda on ikka kuidagi palju raskem kui riietest, aga väikese puhastuse tegin ka siin. Kusjuures ma päriselt ka mõtlen, et kui palju mul neid jalanõusid siis olema peab kui ma alles sügisel viisin ühe kotitäie taaskasutusse, teise jagasin tuttava tuttavatele, nüüd praakisin välja veel mõned paarid, karpe jäi garderoobi ikka  terve hunnik + teine hunnik veel esikukapis.
Mul on tunne, et mul on liiga palju jalanõusid. Ometigi ei ole mul kunagi midagi jalga panna ning alati on uusi vaja. Ei ole lihtne naine olla, ei ole lihtne. Oh, need esimese Eesti mured:)

KÕIK ON SUURUS 39


1. Roosad tibikingad - 5EUR
2. Supermugavad, vist Bullboxerid - 15EUR
3. Mustad käimad, nii mugavad, et üsna ära käidud - 5EUR
4. Annan niisama ära, äkki kellelgi on stiilikale minek vms. Aga ma ise olen nendega päriselt ka käinud. Isegi Norra kuninga vastuvõtul. Aasta siis oli 1997.

  

1. Tamarise käimad - 5EUR
2. Sketchersi papud - maailma mugavamaid jalanõud, mul lihtsalt on neid kaks paari. Ahjaa, need on 38 suurus - 10EUR
3.Sketchersi saapad, mõnusa soolarandiga, aga tuleb ära, ma teisel saapal pärast proovisin - 15EUR




1. NewYorkeri lillad saapad - 10EUR
2. Tundmatu firma mustad saapad - 5EUR
3.Lacoste saapad - 10EUR
4. Minu lemmiksaapad, vanust teistel juba vähemalt üheksa aastat, väsinud, aga ikka ma ei ole neid raatsinud ära anda/müüa, seepärast panen neile ka ulmehinna - 20EUR.


Sellise tagasihoidliku hunniku jätsin alles. Leidsin kingi mille olemasolust mul enam aimugi polnud;)
Kui midagi hakkas silma, siis kirjutage mulle: veldigheldig@yahoo.com
Kommentaarid, ka sapised, ikka oodatud postituse alla. 


No comments:

Post a Comment