Monday, April 14, 2014

Tegelikult natuke ikka on häid inimesi ka olemas ehk Brutselee jõuab varsti poodi!

Mäletate mõnda aega tagasi otsisin ma kedagi, kes torukolli loole pildid joonistaks? Sest ma ei tahtnud Marekit päris ära kurnata. Nii otsustasin ma selle palve üles riputada Facebook'i "Eesti blogijate" gruppi. Ega ma väga ei lootnud, et keegi mind aidata viitsiks, aga kujutate ette lausa kolm vahvat naist kirjutasid mulle, et on hea meelega valmis mulle pildid joonistama.  Kas tõesti on keegi nõus mind aitama? Lihtsalt niisama? Heast tahtest! Ma ei suutnud seda uskuda. Ma olin nii õnnelik!  Muidu oleksin ma pidanud illustratsioonideks fotod panema.

Sellised imekaunid fotod minust, Heilyst ja Tillukesest Delisast: 


Täna olen ma veel õnnelikum, sest Riina on pildid  valmis saanud ja lugu liigub nüüd edasi küljendamisse, et siis õige pea raamatupoe lettidele jõuda.  Mul on "Tillukese Delisa ja torukolli" jaoks olemas imearmsad pildid: 


 Oi, mitu korda ma alla tahtsin anda. Te ei kujuta isegi ette. Eriti, kui sain kirjastustelt eitavaid vastuseid või üldse mitte mingeid vastuseid. Ma olin peaaegu tunnistamas, et mul  ongi ebaadekvaatselt kõrge enesehinnang ja et ma ei oska tegelikult mitte midagi. Vähemalt kirjutada küll mitte. Et kõik on üks suur (elu)vale. Mul on hea meel, et mu perekond sundis mind jätkama. Võttis aega see raamatuke, mis ta võttis, aga nüüd olen ma lõpusirgel.

Riina tegemisi saate jälgida blogis: Riina ja Pintsel. Veelkord suur aitäh, Riina! 



3 comments:

  1. Ma just ükspäev luurasin ta blogis ning ta kirjutas, et tal salaprojekt- vat kui vahva siis! :)

    ReplyDelete
  2. No kas just salaprojekt, aga ei julgenud laia häälega lõuata, sõnun veel ära :)

    ReplyDelete