Monday, April 7, 2014

Ligadi logadi laisk koduperenaine ehk pildistan lihtsalt asju


Ma ei viitsinud täna mitte midagi asjalikku teha. Kohe päris ausalt. Kui Ida magama jäi, vaatasin Ideesahvri konkursile saabunud kodude pilte, tõstsin ümber garderoobi, sest see on nii pikka aega olnud nii ühesugune ja igav ning mulle tõsiselt närvidele käinud ja avastasin end mõttelt, et tegelikult on meil ka täitsa ilus kodu. Ma küll vingun ja virisen, et see võiks olla teisiti ja et see või too on ikka veel poolik või lausa tegemata või et tahaks midagi muud ja uut, aga tegelikult ei ole siin häda kedagi. Selline meiemoodi. Natuke ligadi-logadi. Lipp lipi peal. 

Ja enne kui mul jõudis tekkida kiusatus põrand ära pesta, must pesu pesumasinasse panna ja süüa tegema hakata, leidsin ma endas "kodublogija" ning kukkusin lihtsalt asju pildistama. Aga mis mõte on neid asju pildistada kui kellegagi jagada ei saa neid pilte. Jumal tänatud, et mul blogi olemas on:)




No comments:

Post a Comment