Saturday, April 12, 2014

Siis kui ma Magda misjonipoest kummuti ostsin


     Ma olen juba väga pikka aega teleka alla kummutit otsinud, aga tulutult. Need, mis mulle meeldinud on, maksavad sama palju kui üks tillemat sorti auto ja need teised, noh need pole nagu päris need olnud. 
Täna sattusin ma kogemata vaatama telekast "Kodusaadet", kus vanale kummutile uus nägu anti. "Nii," ütlesin ma Marekile, "mina tahan ka sellist kummutit!" 
Aga kust selline sobiv kummut leida. 
Guugeldades leidsin ma ühe sobiva Magda Misjonipoest, aga otseloomulikult oli see broneeritud. Kurat, ütlesin ma omaette. See oleks just sobinud!
Siiski otsustasime me minna linna, et ehk hakkab kusagil mõni sobiva hinnaga kummut silma. Jyskis. Või kus iganes. Igaks juhuks käisime me läbi ka Magdast. Ja kujutate ette, see kummut, mida ma olin hommikul netist vaadanud, oli täitsa olemas. Maksis 15 euri. 

Mõned tunnid hiljem oli väsinud vana valge kummut saanud uue ilme. Tõsi, tuleb tunnistada, et kõige paremini see just tehtud ei saanud. Aga võttes arvesse, et ma tegin seda natuke kiirustades, sest ma tahtsin kindlasti selle valmis teha selle ajaga, mis Ida õues magab, ja et ma olen maailma kõige kärsitum inimene, siis tegelikult on tulemus hea. Väga lähedalt ei tasu lihtsalt vaatama minna;)

Hind kokku: 25 euri. Ajakulu: kaks tundi. Mina olen rahul!







13 comments:

  1. Kas te lubate kassil olla laua peal? :P

    ReplyDelete
  2. Ta väga ei küsi ja me oleme loobunud keelamast:D

    ReplyDelete
  3. Ma kusjuures nägin ka seda kummutit ja mõtlesin et võiks ära osta aga viimasel hetkel mõtlesin ümber:) Tulemus on täitsa viis!:)

    ReplyDelete
  4. Olen ka sedasi vana kapi ja voodiga teinud. Tulemus oli imeilus :) Kahju, et pilti siia panna ei saa muidu näitaks teistelegi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. On jah kahju... Olen varem ka selle peale mõelnud, et oleks hea kui saaks nagu FBs fotosid ka lisada kommentaari.

      Delete
  5. Eriliselt nobenäpud olete! Ja varsti maalite-kleebite-ehitate-puurite-toksite juba kolmekesi seal :)

    ReplyDelete
  6. Tegelikult ma äkki alahindan teid ja te olete juba ammu Idale tööriistad pihku surunud :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jajah, haamer ja saag on ammu näppu antud:D

      Delete
  7. kas see on tapeet ?

    ReplyDelete
  8. Väga kihvt tulemus! :)

    www.dodolce.blogspot.com

    ReplyDelete