Friday, April 4, 2014

Konkurente kaemas @Noa

Noa on selline uus popp restoran, mis peab meeldima. Kui ei meeldi, siis pole sa keegi. Kui sa pole Noas käinud, pole sind olemas. Käisime siis meiegi uudistamas.

Asukoht - imeline. Vaade - võrratu. Sisekujundus - fantastiline. Detailid - läbimõeldud. Mulle meeldis. Väga meeldis. Kuigi ma seda tüüpi kohtades ei tunne end tegelikult mugavalt. Mulle tunduvad sellised restoranid kohtadena, kus sa käid end näitamas. Hea on, et ma tol päeval Laureeni etendust vaatamas käisin ja kenasti riidesse olin end pannud, oma tavapärases "kunstiinimese kostüümis" oleksin ma silma torganud nagu valge vares. Ja oma vana Mondeoga ei tea kas olekski tihanud Lexuste ja BMWde vahele parkida. Parkimine on selle koha kõige suurem miinus. Restoran on suur, aga parkimiskohtadega pole just kiita. Minusugune parkimiskeenjus valib tihti toidukoha selle järgi, kuidas ma parkida saan. Igale poole ma ei oska. Noas oleks mul üksi keeruline käia.

Nüüd siis toidust. Mina ei ole väga pirtsakas klient. Sellest hoolimata ütlen ma, et  minu põrsasalat oli maitsetu. Või noh ütleme nii, et kui ma söön restoranis, siis ma eeldan toidult teatud taset, see oli otseloomulikult olemas, korralik restoranitasemel söök, aga see oli ka kõik. Mareki veis maitses mulle kordades rohkem. Maksis 24 eurot. Ühtekokku läks meie lõunasöök maksma 44 eurot. Ja siis öeldakse, et Diip on kallis, Noa kõrval on Diipis puhta sööklatasemel hinnad. 
Leib oli väga hea. Maitsevõi oli väga hea. Toidus muidu mina natuke pettusin.
Ma sain aru, et tegelikult on Noas mingitel päevadel köögis peakokk, kes pakub üht menüüd ja teistel päevadel asjatavad köögis niisama kokad. Me sattusime "niisama-koka-päevale". Mu jaoks kummaline konseptsioon, aga võimalik et ma olen ka jälle millestki valesti aru saanud. Kui aga ôigesti olen aru saanud, siis eks me pea peakoka menüü ka üle vaatama. Võib olla see on hoopis teine tera. 

Kahjuks unustasin ma pildid teha. Seega näppasin alloleva imelise pildi nende FB kodulehelt. Ilus, kas pole: 


Koht on kindlasti külastamist väärt. Ma kujutan ette kui mõnus võib seal suvel olla. Istud, jood veini, naudid vaadet ja päikeseloojangut. Kokkuvõttes ma arvangi, et sellise arhitektuuri ja asukoha juures ei oleks vaja üldse nii palju pingutada. Detailidele keskendumise asemel tuleks keskenduda maitsetele ja saakski ühe hea restorani.
Kuigi mina ilmselt Noasse liiga tihti sattuma ei hakka, me lihtsalt ei viitsi nii palju sõita, soovitan ma teistel kasvõi korra ära käia. Viimsi ja Pirita rahva seas saab koht kindlasti populaarseks. 


4 comments:

  1. Aitäh! Sain veel ühe koha kirja mis suvel üle vaadata tuleb!
    Esiteks tahan ikka Diipi kaema tulla, siis on mu sõbranna vahepeal kahe koha omanikuks saanud ja Noasse lähen ainuüksi selle pärast, et hea lähedal :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mis kohad sõbrannadel on? Tahaks ka uusi kohti kaeda:)

      Delete
  2. Kohvik-restoran Ürt, mis asub Hansaplant keskuses ja siis vanalinnas olev Buffalo baar&grill :)

    ReplyDelete
  3. Ürdis vist isegi käidud -täitsa vahva oli. Kui ikka on sama koht;)

    ReplyDelete