Minulikult ma vihastan ja jätan kreemi ostmata. Kusjuures see on juba mitmes kord kui samas poes mind ei märgata.
Cookbook'is ei tuua mulle menüüd enne kui pilguga, mis vôiks tappa, endast märku annan. Muidu ei pane keegi tähele, et ma lauda olen istunud. Küüntest kübar toimib täiega.
Edasi liigun ma Lôunakeskusesse juuksurisse. Okei, et päris aus olla, siis alguses olen ma ise tiba nipsakas, sest tukka saaks lôikama alles tunni pärast. Kui ma uuesti tunni aja pärast tagasi olen, ei tee administraator mind enam nägemagi. Ta vadistab tuttavatega ja pakub neile erinevaid tooteid. Juttu jätkub kauemaks. Mina ootan. No muidugi, ju ma siis nägin jälle välja selline, et ega mul rohkemaks kui tuka lôikamine raha ei olegi. Ilmselt sellegi viieka olen ma kusagilt kokku kerjanud.
Juuksuri endaga jäin ma aga väga rahule. Ma oleks tahtnud sama juuksuri juurde ka juukseid värvima minna, aga mingi jonn keelas aega kinni panemast.
Kahe päeva jooksul pole mind kolm korda märgatud. On kaks varianti: kas ma jätan küüntest kübara kandmise ja muutun nähtavaks vôi hakkan end poeskäikudeks üles lööma. Ahjaa, kolmas variant on ka. Ma lepin sellise suhtumisega:)
Ma leidsin lõunakast imelise juuksuri, Kaie nimeks, ja nüüd ainult seal käikski.
ReplyDeleteHuvitav, mis selle juuksuri nimi vôis olla, kellega mina täna rahule jäin...vbla on sama naine;)
ReplyDeletePalun paranda viga Cookbook`i lauses, see lihtsalt karjub mulle seal näkku:) aitäh!
ReplyDeleteAga jah, ma käin tihti riietusega, mis on mugav (jope ja püksid, talvel) ja nüüd ühel päeval panin seeliku ja oh imet, kui muidu mulle keegi isegi liftis tere ei ütle, siis seelikut kandes hüüdis üks noormees mulle parklas kaugelt: tere hommikust. Nii, et mida siit siis järeldada. Pükste ja jopega olen mingi kodukana, seelikuga juba "klass" kõrgemal :D
Sinul ei ole midagi viga, teenindustase jätab lihtsalt kõvasti soovida kahjuks :)
ReplyDeleteSiin on jälle vastupidine probleem, et teenindajad on kohe liiga agarad.
Astud Sephorasse sisse, siis kohe hüppab mingi neidis kõrvale, et oiiterekuidasmateidaidatasaaan??? Ütlen, et no ma niisama piilun esialgu omaette. Jõuan järgmise riiuli juurde ja juba on järgmine platsis. Viimase külastuse jooksul taheti mulle 4x abi pakkuda ja ma kehahooldustoodeteni isegi ei jõudnud.
Söömas käies tuleb kelner aga tellimust võtma juba siis kui mul alles jope seljas.
Tahaks sellist keskmist teenindust, et pandaks tähele ja oldaks olemas, aga mitte niimoodi noh..ahistavalt :)
Oh, ma olen ka nähtamatu, samas mulle meeldibki kaubaga segajateta tutvuda. Kui ei leia või ei viitsi otsida, siis teen suu lahti ja küsin. Teenindavad küll, nende näoilmeid ei viitsi ma sealjuures jälgida, soovitud info saan reeglina kätte.
ReplyDeleteKüll aga jäi mul lihtsalt kohutava teeninduse tõttu omal ajal Emmaljunga vanker ostmata:D Kuigi mõõtudelt oleks see mulle paremini sobinud kui alternatiiv.
Söögikohtades saavad nad kehva teenindust minu peal vaid korra testida, sest teist korda ma katsetama lihtsalt ei lähe (isegi kui pärast on korduvalt omanikke vahetatud ja vanas kohas täiesti uus resto tehtud).