Sunday, April 27, 2014

Meem: 6 küsimust ehk nii palju olulist infot minu kohta

Britti kaudu jõudis minuni kuus küsimust, millele oma ülipõnevad vastused kirja panin: 
1. Kui sul oleks võimalik võtta enda ükskõik milline loom, siis kelle sa võtaksid?
Ma olen kassi- ja koerainimene. Kuna meil juba on kolm sedasorti looma (koer Hugo ja kassid Skype ja Orkut) olemas, siis ega mul siin enam midagi juurde võtta ei ole. Iga kord kui ma näen mõnd kodutut koera või kassi, mõtlen ma, et isver kui kahju, et võtaks endale, aga no õnneks ikka mõistus segab tunnetele vahele. 
Naljatades olen ma küll öelnud, et kui meil peaks olema mingid loomad, sest me ju elame maal ja maal ometi on inimestel loomad, siis ainuke loom, kes mulle meeldiks, oleks kits. Kitsed on mu meelest ägedad. Saaks kitsejuustu kah. Ja kuidas see ütlus oligi, et "maailmas on vaid kaks asja, kellele saab kindel olla. See on kits ja vana naine." Seega kits sobiks ju hästi;) 
Vasikas meeldiks mulle ka, aga ma olen aru saanud, et mingi ajaga kasvab iga vasikas lehmaks. Lehmi ma kardan.
2. Kelle blogi lugedes tekib sul tunne, et sa tahaksid minna ja temaga paar drinki teha?
Ei saa öelda, et mul selline tunne üldse tekkinud oleks. Aga drinke teeks ma Brittiga. Seda põhjusel, et ilmselt peaksin ma selleks Prantsusmaale sõitma. Ma tahan nii väga Prantsusmaale minna. Viimati käisin ma seal kui olin 14-aastane. Vist.
Ja Heilyga teeks ka paar drinki. Aga seda tunnet ei teki mul tema blogi lugedes. Heily lihtsalt on nii äge inimene. Minu parim sõbranna.
3. Mis oli su viimane heategu?

Hahh...Reedel sain ma aru, et ükski heategu ei jää karistamata. Ma tõeliselt pettusin ühes inimeses, keda me oleme kogu perega väga pikka aega toetanud ja aidanud. Võib isegi öelda, et tänu meile on ta täna seal, kus ta on. Ma arvasin, et ta hindab seda. Aga eksisin. Ma ei tahakski enam head teha.
Samas ikka mõned heateod on ette tulnud. Andsin eelmisel kuul oma viimased 31 eurot ära ühele tuttavale, kel raha vaja oli. Siis saatsin mõned beebiriided inimestele, kel nendest rõõmu võiks olla. Ja turvakodusse viisin mõned oma riided ja jalanõud. 
4. Mis asjad sind närvi ajavad?
Lihtsam oleks vist küsida, mis mind närvi EI aja. Eile kui koju sõitsime jäin ma selle küsimuse peale mõtlema. "Millest sa mõtled?"küsis Marek. Seletasin, et mõtlesin selle peale, mis mind närvi ajab. Et mind ajab ju iga asi närvi. Kasvõi kui ma näen poes kenasid kingi, aga nendel on kinnitus, mis natuke kehvasti käib, siis ütleb Marek, et ära neid küll osta, sest sa lähed närvi kui neid kinni ei saa ja lõhud nad ära. Jah, mind ajab kõik närvi.  Saiapuru, liiga kuum kohv, halvasti käiv lukk, öine ärkamine, aeglane arvuti, uimerdavad autojuhid, aeglased inimesed, üksl lilleamplite jaoks mõeldud puu ühe Keila maja hoovis, mis on alati tühi või seal ripub vaid üks mannetu potike, Taavi Rõivas, Luisa Värki kokasaade, kanaemad, liigne öko, kehakaal, vale soeng, närtsinud lill, poesaba, ehituspoed, vähe raha, ootamine, hilinemine, kui ma ei saa saabast jalast, kui mul õigus pole, kui ma pean tunnistama, et mul polnud õigus. "Ma võin iga asja peale närvi minna," arutlesin ma edasi, "kasvõi vaatan oma käekella ja näen, et see ei tööta, aga ikka ja jälle hakkan vaatama, et mis kell on. See ajab mind närvi." Marek noogutas. "Kas üldse on olemas asja, mis mind närvi ei aja?"küsisin ma Marekilt. Marek raputas pead. 
M.O.T.T.
Aga noh kui tõsiselt, siis kõige rohkem ajab mind närvi ootamine, hilinemine, valetamine ja kahepalgelisus. 
5. Mis oli viimane uus asi, mida sa sõid ja mida enne mekkinud polnud?
Ma olen nii igav inimene. Ma ei ole viimasel ajal mitte midagi uut proovinud. Kujutate ette ma pole siiamaani austrid proovinud. A noh neid Ida mingeid möginaid olen proovinud, mu meelest on üks hullem kui teine. 
6. Millal viimati nutsid? Miks?
Nutmine on mu leivakas. Ma võin iga asja peale nutma hakata. Vihast, kurbusest, rõõmust, õnnest. Pole probleemi. Viimati päris nutma hakkasin ma aga siis kui Diipi jaoks elanikelt allkirju kogusin ja üks mees mulle halvasti ütles. Ma hakkasin pillima nagu väike laps. Ma olin magamata, väsinud ja kurb, et inimeste kiusu ja pahatahtlikuse pärast pidin ma niimoodi nagu Jehoova tunnistaja môöda kortereid kolistama ja inimesi tüütama. Emotsionaalselt oli hästi raske periood ja ma olin liimist nii lahti, et piisas vaid ühest lausest, et mind nutma ajada. Mul hakkas endast nii hale. 
Ma olen korralik piripill. Ja närvihaige. Aga muidu ilus ja hea inimene.

Küsimused edasi annan ma Heilyle. Ja Lipsukesele (kui keegi pole talle juba neid edasi andnud. Ma pole vaadanud.)


4 comments:

  1. Nii et kui ma Eestisse tulen, siis ei sobi minuga veini juua, aga Prantsusmaal oleks juba teine lugu jah? :D
    Eks ma ootan külla sind/teid!

    ReplyDelete
  2. Haahaaa, hea tähelepanek:D siis eeme diili, et kõigepealt tuled sa Ussipesasse veini jooma ja siis MA OLEN SUNNITUD tegema vastukülaskäigu Prantsusmaale;)

    ReplyDelete
  3. Ma nägin küll, ma võtan nüüd hoogu...

    ReplyDelete
  4. Oi, Inglike Tartus :)

    ReplyDelete