Friday, October 4, 2013

Epic fail ehk tegelikult nii minulik

Kunagi ammu kui üks inimene mu telefonikõnele ei vastanud, saatsin ma talle  sõnumi "surnud oled vä!?!". Hommikul sain ma teada, et umbes sel ajal oli see inimene tõepoolest surma saanud. 
Lubasin endale, et enam kunagi selliseid "nalju" ei tee ja püüan olla kannatlik ning ei tee järeldusi enne kui tean põhjuseid. Loomulikult olen ma selle järelduste-mittetegemise-reegli vastu nii umbes miljon korda eksinud, aga surma-naljade ämbrit on mul õnnestunud 13 aastat vältida.

Kui suur on tõenäosus, et ma seda siiski uuesti teen? Minu puhul ilmselt piisavalt. Okei, seekord ma küll otse ei küsinud, et wtf, miks te ei vasta, et surnud olete vä, aga peast käis selline mõte läbi küll, et krt... Ja noh kuigi ma küll seda küsimust ei esitanud, jaurasin ja maurasin  ma üsna sapiselt (sellest ka sapp veres, eksju;). 
Eile sain ma vastuse, kus mu ees väga vabandati, et ma ootama pidin, kuid kahjuks pidi see inimene, kellelt ma vastust ootasin, viibima haiglas oma abikaasa kõrval, kes hiljem suri. I did it again!
Olgu, enda õigustuseks saan ju öelda, et ma ei saanud sellist asja kuidagi teada, kuna tegemist oli "vaid" tööalase kontaktiga, aga tegelikult ka... Selliseid kokkusattumusi ja piinlike olukordi saab vaid minuga ette tulla.


No comments:

Post a Comment