Thursday, November 5, 2015

Nii rahul!


Ma ei ole igasugu diy projektidega kuigi osav. Ma püüan küll, aga noh välja tuleb ikka alati natuke selline omamoodi, ligadi-logadi. Üks põhjus selleks on kindlasti see, et mul pole absoluutselt kannatust. Näiteks hakkasin ma õhupallidest tegema Halloweeni kaunistusi (et kleebin lehed peale ja pärast lõhun õhupalli ära). Ühe sain valmis, rohkem ei viitsinud, sest see võttis lihtsalt nii palju aega. Ma ei viitsinud. Lihtsam oli võtta spreivärv, pihustada üle mõned totsikud-potsikud ja panna sinna sisse küünlad põlema. 

Juba pikemat aega on mind aga häirinud meie kodu seinad. Need on väsinud ja ilmetud, kuid remonti teha ei või ja piltide, riiulite jms jaoks ei ole mul hetkel lihtsalt võimalusi. Nii ma siis olen igal hommikul põrnitsenud meie koledat kulunud köögiseina ja seda tasakesi hingepõhjas vihanud. Eile nägin ma Kinnisvara24 FB lehel seinale teibitud hirve. Halleluuja, minu palvetele, mida selle koleda seinaga teha, oli vastatud!


Peale tööd tormasin ma poodi, et teipi osta. Lootsin ka ägedat värvilist teipi saada, aga poes olid valikus kollane, potisinine ja tumelilla, mis kõik tundusid natuke liiga palju. Nii ei jäänud mul muud üle kui osta kõige tavalisem helepruun teip. Kuid vahet pole. Hirv sai seina. tegelikult lausa kaks. Ja mina olen rahul. Kohe väga rahul. 


4 comments:

  1. Oiiiii, kui nunnu mõte! Ja täiega osavalt tehtud sul ;)

    ReplyDelete
  2. Ja nii saab veel nt tuppa keksukasti maha "joonistada". ;)

    ReplyDelete
  3. Äge! Vat kui palju saab ühe tavalise teibiga korda saata

    ReplyDelete