Thursday, January 15, 2015

Ma olen armunud. Ja kade.



Jumala eest, mul on kohe päris kahju, et ma seda postitust nägin. Sest nüüd olen ma armunud. Ei saa isegi rahuliku südamega magama minna, sest ma ei saa enam ilma selle nukumajata elada. Mul on seda vaja. Jap, mul. Ida on selle jaoks veel natuke liiga väike, aga mina ei ole. Mina olen just parajas vanuses.

No te vaadake ise!

Natuke kade olen ma ka. Kahel põhjusel. Et mul sellist maja ei ole ja et mul sellist annet pole, et midagi nii imetabast oma näpukestega valmis meisterdada.







Fotod: Efka Photo

1 comment:

  1. Tänks, ajasid näpud süüügeeleeemaa :) Mul pisike õde ja ostsin talle umbes 5 aastat tagasi kasutatu Lundby nukumaja võileivahinna eest mingist kasutatud asjade poest (Sõbralt Sõbrale, vist). Sellelt lingilt sain päris hea idee, kuidas elutuppa diivan ja tugitool teha :)
    Hiljuti tegime natuke "remonti" - panime elutoa põrandale uue parketi ehk Ehituse ABC-s müüdava peenikese parketimustriga iseliimuva paberi. Oi, kui rahul ma olin ja tahtsin magamistubadesse ka ühe soojaga ära panna, aga õde hakkas protestima, et sinna tahaks ikka teistsugust :D
    Ühesõnaga - hea, kui sul on väike tütar või õde ja sa armastad nukumajasid!

    ReplyDelete