Tuesday, January 27, 2015

"Täitsa nooruslik näed välja!"


Eile toimus  koostöös Levelzone'iga Diibis hubane naisteõhtu/meigikoolitus. Ma olen korduvalt öelnud, et olen meikimises totaalne võhik, aga kena tahaks minagi ju välja näha. Nii oli mul väga hea meel, et selline üritus meil toimus ja nii palju toredaid naisi koolitusest osa võttis. Uskuge mind mõned nipid jäid külge isegi mulle. Maret Ubaleht on suurepärane meikar ja koolitaja ning mina nägin meigiga välja tunduvalt noorem. Võiks öelda, et lausa 35;) 
Natuke oli kahju kauni meigiga koju minna, aga vähemalt Marekil oli korraks hea meel. "Oi, kus sa oled endale nüüd meiki peale kahmanud," oli ta esimene kommentaar. Ma ootasin huviga, mis sealt edasi tuleb. "Täitsa kena ja nooruslik näed välja!"tuli sealt hoopiski kompliment. Ma venitasin magamamineku ja meigi maha võtmisega.

Aga tagasi iluõhtu/meigikoolituse juurde. Ma olen jumestustoodete valiku suhtes üsna raamides ja kasutan 99% ajast tuttavaid tooteid. Minu lemmikute hulka kuuluvad nt YSL ja Kanebo. Viimati vaatasin ma "kastist väljapoole" ja soetasin Matis jumestuskreemi. Ma olen selle "testostuga" väga rahul. Suur katsetaja ma siiski pole. Eile pidin ma üllatuma kui kenasti sobis minu nahaga sellesama Sleek sarja jumestuskreem. Kattis täpselt parajalt ega jätnud rasket tunnet magu kannaks maski. Ma pean tunnistama, et minu järgmine jumstuskreem saab just see olema. 
Mis mulle aga kõige enam meeldis, oli see, kuidas lihtsate nippide ja liigutustega mulle kulmud tekkisid. Mulle ei meeldi mu kulmud, ma ei oska nendega midagi teha ja kenad on nad vaid siis kui ma ilusalongist tulen. Kunagi ammu ammu kitkus keegi need liiga peenikeseks, ma olen püüdnud  kulmukarvu kasvatada, kuid olen selleks liiga kärsitu. Niisiis pean ma leppima sellega, mis mul on. Aga...eile panin ma kõrva taha paar nippi, kuidas ise oma kulmud imekauniks saada. See tundus nii lihtne. Ma pean seda proovima. Sleek Make up Brow kit toonitud vaha ja kulmuvärviga saab minu meigikoti uueks must-have tooteks. Ma usun, et ma saan hakkama. 

Tore õhtu oli. Natuke nagu täiskasvanute pidžaamapidu. Pidžaamadeta. Peole oleks tahtnud edasi minna. 

Sleek toodetega saate Levelzone e-poes tutvuda siin :http://www.levelzone.ee/et/sleek-makeup
(Levelzone teeb oma klientidele pidevalt allahindlusi, liituge uudiskirjaga kodulehel)
Jumestaja Maret Ubalehe tegemistest saab lugeda siit: https://www.facebook.com/MaretUbalehtMakeUp 

 























Fotod: Efka

1 comment:

  1. Alt neljas pilt on lihtsalt üli-üliilus!! Väga hea näed välja.

    ReplyDelete