Monday, January 26, 2015

Britt Ida garderoobist ja lastemoest


Lastemood on ikka tõeliselt vahva. Mul on nii hea meel, et mul on võimalus oma armastust läbi blogide ka teiega jagada. Mul on nii hea meel, et Eestis on nii palju toredaid disainereid. Mul on nii hea meel, et Idale meeldib minuga koos mängida ja riideid proovida.
Mul on ainult kahju, et mul korralikku fotokat pole ja pildid just kvaliteediga ei hiilga. Aga sellest hoolimata on meil lõbus.

Pere ja Kodu lastemoe blogis tuleb lähiajal juttu:

- Trinka tutu-seelikutest
- Teise ringi leidudest
- Happy Bow'st
- Bluebirdi vahvatest pidžaamadest
- NORA kudumitest
- Uudistest kevadeks


Kindad, mütsid, sall, peapael, kleit ja tuunikad - Happy Bows
Hele kampsun - Humana
Ida-nimeline karuke - Minu Väike Maailm pood Telliskivi loomelinnakus
Rohelised kummikud - Tädi Mariani omad



Fantastilised "Lärmisepa tänava Lotta" traksiteksad ja triibuline kampsun - Teise ringi pood
Tutu seelik - Tutus by Trinka
Roosa kampsun ja kleidike - Humana


2 comments:

  1. Armsad riided ja tubli modell. Tuutu seelik on viimasepeal:) Kannaks isegi:D Müts tundub ka väga mugav ja näeb hea välja.

    ReplyDelete