Tuesday, January 13, 2015

"Diipide kunstiinimeste" lemmik - Mimi Disain



Nagu öeldud olen ma alles katseajal ema, samuti on minu kirg lastemoe vastu üsna värske, ilusad riided on mulle küll alati meeldinud nagu ilmselt igale naisele, kuid suurem huvi lasteriiete vastu sai alguse arusaadavatel põhjustel alles hiljuti. Ma ei pea end moeguruks ega ole ka kursis kõigega, mis moemaailmas „viimane sõna” on. Ma tean seda, mis mulle meeldib ja seda jagangi suurima hea meelega ka teiega.

Edasi loe Pere ja Kodu lastemoe blogist juba ülehomme. Siia blogisse koondasin mõned oma lemmikud sellelt brändilt.














 






3 comments:

  1. Huvitav miks küll Soome ei müüda neid eestimaiseid brände.. siinsed emmed oleksid kindlasti väga sillas :) Täpselt nende stiil.

    ReplyDelete
  2. Ja Rootsi? Vöi ei ole ma kursis lihtsalt?

    ReplyDelete
    Replies
    1. www.mimidisain.ee on meie e-pood nii et sealt saab vabalt Soome ja Rootsi tellida ;). Aga kui oskad soovitada mõnda edasimüüjat siis annaksime endast parima et teieni ka kohapeal jõuda

      Delete