Sunday, November 9, 2014

Totaalselt ebavajalik fakt ja mõned artiklid


Kas te teadsite, et juba põhikoolist alates TEADSIN ma, et hakkan suurena ajakirjanikuks. Ma TEADSIN, et lähen Tartu Ülikooli ajakirjandust õppima. See oli mu kindel plaan. Kuni sisseastumiskatseteni. Ma hakkasin kartma. Minust sai hoopis Norra filoloog. Ajakirjandust ja suhtekorraldust õppisin ma kõrvaleriala. 
Totaalselt ebavajalik, kuid natuke naljakas fakt. Et ma niimoodi viimasel hetkel ümber mõtlesin. Või noh kartma hakkasin. Mõnikord ma siiski kirjutan. Ka lisaks blogile. Näiteks tegin ma Buduaar Teeni tillukeseintervjuu oma ristitütrest (kes minu pärast jäigi ristimata, sest ma pole ristitud:D). Miks ma sellest üldse räägin?  Sest minu uus moto pärineb just Laureeni suust. "Parem olla purunenud kristall, kui tellis aiamüüris". 


Samal ajal ilmusid tillukesed lood meie Ussipesa hommikusöögikursusest nii Saue valla lehes kui ka  Postimehe "Arteris".  Vaatasin just ürituse pilte ja no oli tõesti meeleolukas ja tore laupäev. Lausa kurb, et juba läbi. Nüüd jääb vaid märtsi oodata kui toimub uus kokandusüritus. Samuti meie koduköögis.



                             

                               

                             

                           




No comments:

Post a Comment