Friday, November 14, 2014

Teeme oma edevusega head



TÜ Kliinikumi Lastefondil on täna sünnipäev ning nende partner Nordic Hypo tahab  koos meiega neile kingitust teha! Aita aidata - tee endast selfi kas koos enda mõmmikuga või KADUNUD karu plakati taustal ja lae see üles Lastefondi Facebooki vastavasse fotoalbumisse! Iga postitatud selfi eest annetab Nordic Hypo 1 euro puuetega laste hoiukodude toetuseks. Kutsu ka enda sõpru sünnipäevapeol osalema, sest heategu on vaid ühe selfi kaugusel!
Nagu keegi tabavalt ütles: teeme vähemalt üks kord  oma edevusega head:) 


                             

                                     

Ühtlasi tuletan teile meelde, et veel on aega hea olla. Hea võiks/peaks muidugi kogu aeg olema, aga Heily algatatud kampaania (http://www.diipkunstiinimene.blogspot.com/2014/11/headus-on-ilmas-kurjus-on-ilmas-pahad.html)  tuletab meie seda meelde novembri kuu jooksul. 
Marek ütles, et mina olen ammu feilinud, sest ma karjun ta peale sama palju kui tavaliselt. Eks ta kahjuks tõsi on:( aga ma püüdsin. See ka ju loeb midagi? Natukene?


Tule liitu ja proovi leida ühe kuu jooksul iga päev kasvõi killuke head. :) Üritus facebook'is!!!!

PS: Kallid sõbrad, ärge solvuge, aga mul on ka üks küsimus. Kuidas saab sellel üritusel "võib olla" osaleda? Hakkate kassapidajale naeratama ja siis mõtlete ümber ning urisete hoopis? Annad kerjusele euro ja võtad siis tagasi? Või kuidas? 








No comments:

Post a Comment