Monday, January 27, 2014

Pannkoogid ja pidžaamad


Meie napakatel sõpradel tuli selline huvitav mõte, et teeks ühe pidžaamades pannkoogipäeva. Mis saab mul selle vastu olla. Eriti kui külalised ise kooke küpsetavad. 
(Mulle väga maitsevad pannkoogid, aga mulle absoluutselt ei meeldi neid küpsetada. See on üks nürimaid tegevusi peale pesu triikimise. Mille ma kusjuures lubasin täna ette võtta. Mitte ei viitsi. ja nii ma toongi ettekäändeks, et pean magava Britt Ida kõrval valvama. Kuigi ta pole seda nägugi, et ta täna valvamist vajaks:)

                  Parimat sorti külaline .                                      Kellaviietee pidžaamas. Kui peen!


          Laud sai ka kaetud. Kes ütles, et pidžaamad ja kristall ei käi kokku. Või viinapitsid ja pannkoogid. Või et magusat ei või süüa enne soolast. Ussipesas võib kõike!

No comments:

Post a Comment