Thursday, January 9, 2014

Maailma kôige ilusam laps

 Sel nädalal kütab perekoolis kirgi eriti haigelt absurdne arutelu teemal, kas ühe blogija laps on kena vôi mitte. Eks neid "avalikke" beebisid on enne ka arutatud, aga nüüd on ikka kohe vaidlus vôi nii. Veidrad täiskasvanud inimesed, aga noh...see selleks. Kusagilt peavad need "toddlers & tiaras" vanemad ka tulema.

Ma tahaksin omalt poolt neid kommenteerijaid, ja üleüldse igasugu laste välimuse arvustajaid, aidata. Aidata neil vaidlus lôpetada. Sest just nimelt minul on kodus maailma kôige ilusam laps. Ma usun, et kôik emad nôustuvad minuga...et just neil on ka kodus üks selline. Kiilakad või suurte kõrvade või punnis põskedega, näidake mulle üks ema, kes ütleb, et krt sinu laps on nii kaunis, miks mul selline peletis on.  Igal emal on kodus maailma kôige ilusam laps. 

Minu emal oli ka. Aga tema uhkusetunne on ôigustatud, sest ilmselgelt temal oligi kodus maailma kôige ilusam laps. Te ju nôustute minuga?
Nii tore, et ma oma geenid Britt Idale edasi olen andnud. Jube, kui ilusa ema kôrval oleks kole laps olnud. 
Hästi läks meil;)

No ja kui juba eputamiseks läks, siis ka minu vanaemal olid kodus maailma kôige ilusamad lapsed. Üks neist selline: 

No comments:

Post a Comment