Saturday, March 14, 2015

13 reede on üks kohutav päev


Nii me kipume arvama, eksju? Aga ei ole sugugi nii. Kuigi... kui Marek ei oleks niivõrd hea mees, siis ma tahaks praegu kohe uuesti abielluda. MI Butterfly ja Katariina Ehted eilne Moereede annaksid selleks kohe põhjust, sest ma leidsin endale nii sobiliku pulmakleidi (tõsi, siis peaks ma olema sama ideaalse kehaga nagu Andra) ja ehted, aga no mis sa teed, pulmad ammu peetud. Nii ei jäänudki mul muud üle kui vaid ahhetada KUI imelisi asju Eestis tehakse.

Vaadake ise: 
Kleidid: MI Butterfly
Soengud: Greete Oja, Viktoria Arapina. Hela Paaslepp/ Eesti Esimene Erakosmeetikakool
Jumestus: Hedi Filing 
Fotod: Efka Photo
Minu kleit: Tallinn Dolls - aitäh!








































Peo lõpus tulid minu juurde kaks seitsme-aastast tüdrukut ja ütlesid: "Kuule, sul oli maailma kõige ägedam sünnipäev! Need kleidid olid nii kenad. Meie hakkame nüüd ka moepoodi pidama!!" 
"Ja mina hakkan disaineriks," hüüdis mu sõbranna Aidi tütar Kaisa. 
Hommikul kuulsin ma Aidilt, et neil oli juba eelarve koos (tonn!) ja poodi oli ka sisustatud (nESTile on tulemas Eesti filiaal!). 

Ei saa ju öelda, et 13 ja reede oleks kohutav päev. Mina muide olen sündinud just 13 ja reedel. Ja no see ei ole ju maailmale ebaõnn. Ikka õnn, onju;) 



No comments:

Post a Comment