Thursday, November 28, 2013

Pasta. Mitte ainult söögilaual.


Tädi Piibe saatis mulle lingi, kus on terve trobikond vahvaid jõulukaunistusi, mis on valmistatud kõige tavalisematest makaronidest. Mul on nii tahtmine proovida, kas ma ka hakkama saaks, aega ju justkui oleks. Kodune nagu ma olen:)
Aga preili Britt Ida on vôtnud endale nüüd nôuks mitte magada päeval. St et magab küll  hetke ja siis teeb jälle silmad lahti. Oleks et ta siis oskaks omaette olla, aga ei. Nagu silmad lahti, tuleb ka jonn. Koos vägagi preililiku puuksuga:) 
Nii  ma siis istusin eile temaga  seitse tundi järjest koos. Et teda rahustada. Kella kümneks kui ta ikka veel keeldus magamast, kuigi silmad vajusid kinni ja ta oli üleval olnud kella neljast alates, vajasin ma juba ise rahustamist. 
Ônneks jôudis lôpuks koju ka Marek, nii et ma sain sekundiks puhata. Kella üheks saime me lôpuks magama. Kôik kolm.
Täna olen ma läbi nagu läti raha. Mis meisterdaja ma siis veel olen. 
Ohh, seda elu koos titega! Pole siin midagi, et täna plaanin seda ja seda ja seda teha:) 
Vanaemad-vanaisad, lennake nädalavahetuseks platsi!


No comments:

Post a Comment