Saturday, November 16, 2013

Otsitakse noori andekaid kunstnikke!

*

Kui mul oleks võimalik, siis ma kataks kõik Diipi vabad seinapinnad ühe oma lemmikkunstniku maalidega (ja kui juba unistada, siis telliks sinna Arne Jacobseni Egg toolid, paigaldaks Bang & Olufseni muusikakeskuse jne jne), aga kui pole sellist võimalust, siis pole. Võib-olla kunagi tulevikus.

Seniks aga vajab Diipi seinapind ikkagi veidike silmailu. Õnneks on Eestis päris palju noori andekaid kunstnike. Nüüd olekski mul  äärmiselt hea meel, kui me leiaks kellegi, kes sooviks oma töid meie resto seintel tutvustada. 

Ühendust võib võtta minuga aadressil: eveliis@diipresto.eu

*Üheks mu vaieldamatuks lemmikuks on  norra kunstnik Jakob Weidemann. Tema loodusest inspireeritud töid võiks ma lihtsalt vaadata tundide kaupa. Lillehammeris elades veetsingi ma seetõttu tihti tunde Maihaugeni muuseumis. Rääkimata sellest, et mul oli au elada Weidemanni kunstiteostega ühe katuse all;) 

No comments:

Post a Comment