Tuesday, June 18, 2013

Maakas ja pervert

Ma ikka aegajalt haiglasest uudishimust piilun neid perekooli foorumeid, kus maailma kõige targemad inimesed nõu annavad ja asjade üle arutavad. Ja eks mullegi on silma jäänud teemad, kus keelatakse seksida, sest see on rõve (loe lisaks ka delfi beebiblogi kommentaare) ja üleüldse ennast liigutamast ning endale mõtlemast, sest need üheksa kuud on all about the baby.
(Ja siis järgnevad 18 aastat või 32 või 48 on muidugi ka all about the baby.)

Igatahes.  "Kas sa teadsid, et rasedatega seksivad vaid perverdid ja maakad?" pöördusin ma reklaamipausi ajal Janeki poole. Janek tegi suured silmad ja tunnistas, et seda ta ei teadnud. Vaatasime telekat edasi.
"Seksime!" pöördusin ma uuesti tema poole.
"Ma ei ole pervert!" hüüatas Janek.
"Aga maakas? Ja pervert ju tegelikult oled sa ka. Seda ei saa enam tagasi võtta. Nüüd on ainult samamoodi edasi!"
"Ma ei ole mingi pervert!" kordas Janek.
"Aga mina olen. Ja maakas olen ma ka!" laususin mina ja lähenesin Janekile. "Nii et seksime!"
Janek liikus diivani teise otsa ja tõstis igaks juhuks padjakuhja meie vahele.

Täna on vist õige aeg talle selgeks teha, et tegelikult on perefoorumid lihtsalt debiilikuid täis. Mitte meie ei ole perverdid.

Või oleme? Sest päris normaalseteks meid ju ka pidada ei saa. 

2 comments:

  1. Meil on oma peres veel rollid jagamata, kumb meist maakas ja kumb pervert on :D

    Aga kui veel mõnda aega neid lahedad foorumied edasi lugeda ja jõuda aega, kui sünnitustähtaeg on juba käes või mitu nädalat möödas ja laps ei taha ikka kuidagi, siis hakkavad KÕIK foorumirasedad järsku tegelema kolme maagilise S-ga, et laps kiiremini kõhust välja saada. 3x võid arvata, mis üks nendest S-dest on :) Nii, et isegi kui 9 kuud tsölibaati on möödas, siis jõuab kätte aeg, mil ka kõige korralikumast pereemast saab pervert/maakas.

    Padurase, kes...

    ReplyDelete
  2. selles kolme S-iga on nii, et ma ise lubasin, et võtan 3 x šampust. Teised s-id jätan korralikele pereemadele:)

    ReplyDelete