Friday, June 28, 2013

Emotsioon nr 34

Nii. Nüüd ma siis läksin peast rasedaks ära ja täiesti vabatahtlikult soetasin esimese täiesti mittevajaliku, aga loobumiseks liiga armsa titeasja. Noh, Tilluke Delisa on ka muidugi natuke süüdi. Tema õhutas mind takka, et vaata kui nunnu ja osta muidugi. Ja ma lihtsalt ei suutnud vastu panna. Siin ma siis nüüd olen. Klikk käis vist ära. They say there's no turning back....

Mu ainuke mõttetu titeasi pidi ju olema Moosese häll. Ja võib-olla äärmisel juhul üks Burberry kleit. Aga kui ma niimoodi mõttetuid asju kokku ostma kukun, siis peab Janek oma naisele tõepoolest uue häärberi ehitama. Või mattub kogu maja titeasjade alla ja kogu ülejäänud elamine kolib ühte tillukesse ruumi. Sahvrisse näiteks.
                                                              Oh my god, mis ma ei tunne ennast ära!Kas see läheb üle???


Ja mis saab siis kui ma ühel hetkel tõepoolest avastan, et ilma sellise Burberry new born gift set'ita ei ole võimalik edasi minna? Sest see on lihtsalt nii nunnu ja tuleb ära osta.  Kui keegi hea inimene tahab Janekit südarist säästa, siis palun kinkige see mulle enne kui ma ära flipin ja ise telimust vormistama hakkan. Sleepsuit on ka täiesti aksepteeritud kingitus;)

Someone please stop meeeeeeee!

2 comments:

  1. See on kõigest üks väike häll. No worries.

    ReplyDelete
  2. Kui laps seal enam ei maga, siis saab seda kasutada pehmete mänguasjade ( ja neid tuleb su elamisse ka tohutul hulgal) hoidmiseks.

    ReplyDelete