Saturday, June 29, 2013

Emotsioon nr 36

Ma ei ole kunagi väga jäätist armastanud. Ei saa öelda, et ma seda üldse ei sööks, aga noh ma pole kunagi tulnud selle peale, et poest ise jäätist osta, niisama, just for fun vōi nii. Jäätisest magustoiduna pole ma kunagi aru saanud. Et mis mōttes nagu? Ei viitsinud päris magustoitu teha, et pakun siis jäätist. See on nagu sohi tegemine.
Nüüd on mul jäätis KOGU AEG külmkapis. Ma söön seda igas asendis ja kōige veidramate lisanditega. Halvaa, kummikommid... Sattusin just lugema, et olemas on jäätis kondenspiima ja moonidega. Miks ma seda näinud ei ole? Miks ma seda juba ei söö? Ma tahan poodi joosta! Kohe! Juuksevärv peas!

1 comment:

  1. Kondenspiimast ja vahukoorest saab ise jäätist teha. Ei pea poodi jooksmagi, kui kodus asjad olemas. :-)

    ReplyDelete