Thursday, November 17, 2011

Wishlist


STYLIZIMO blogist leidsin postituse ajatute klassikute kohta, mille hulgas ka minu kolm absoluutset lemmikut - Arne Jacobseni "The Egg" ja "The Swan" ning Poul Henningseni "Artichoke".
Ma olen ilma liialdamata üle kümne aasta unistanud, et ühel ilusal päeval ehib vähemalt see imeline lamp minu elamist ja siis tulevad järgi Jacobseni toolid. Unistanud ja lootnud, et ühel kaunil päeval saan ma need endale lubada. Vahepeal läheb meelest ära, siis tuleb jälle meelde. Eriti kui ma lappan vanu albumeid ja piltidelt vaatab vastu seesama imekaunis lamp. Britti ja Arne söögituba kaunistamas. Ahhhh... Ma unistan ja loodan edasi!
Kui jõuluvana oleks olemas, siis ma kirjutaks talle: Kallis jõuluvana! Ma olen nii püüdnud hea laps olla. Ja vähemalt püüdluste eest võiksin ma sel aastal kuuse alt leida ühe neist kolmest kaunitarist. Näed, ma ei ole isegi ahne, ma ei taha kõike kolme korraga. Esialgu piisaks vaid lambist. Aitäh!

1. "The Egg™" by Arne Jacobsen in 1958.
2. "AJ floor lamp" by Arne Jacobsen in 1960
3. "RAR" by Charles & Ray Eames in 2004 ( fibreglass-reinforced plastic in 1950 )
4. "Wishbone chair" by by Hans J. Wegner in 1949
5. "Kay Bojesen Monkey" by Kay Bojesen in 1951.
6. "Artichoke Lamp" by Poul Henningsen for Louis Poulsen Lighting Inc in 1958.
7. "DLM XL" by Thomas Bentzen 2007-2009 ( maybe not a classic yet, but it will be... )
8. "Kaiser idell 6631 R table lamp" by Christian Dell in 1931.
9. "BL6 Wall Pendant" by Robert Dudley in 1930.
10. "The Swan™" by Arne Jacobsen in 1958.

3 comments:

  1. Sellisest listist pätsaks isegi:).

    ReplyDelete
  2. Kusjuures see minu arvates õudne lamp ei maksagi üle mõistuse palju (veidi üle 100EUR) ja on eestis täitsa saadaval. Võibolla koopia, ma ei tea. Aga pärnu mntl kus need sisustuspoed järjest on, ühes oli kindlasti

    ReplyDelete
  3. mina leidsin selle "õudsa lambi" netist hinnaga ca 6000EUR -http://www.light11.eu/Louis-Poulsen/PH-Artichoke.html?redirected=1

    ReplyDelete