Monday, November 7, 2011

Filmimullis

Mul on arvutis 42 uut filmi, 162 osa Tommy ja Jerry multikaid ja uusi "Kaks ja pool meest" osasid nii palju kui neid üldse juba olemas on. Täiesti hullumeelne olukord. Mul on tunne, et ma peaksin puhkuse võtma, et kõik filmid vaadatud saaks. Koristamine ja söögitegemine tuleb vist mõneks ajaks ära jätta ning kohe pärast tööd filme vaatama hakata.
Ilmselt väljub olukord kontrolli alt täiesti, kui ma ka kõik kaheksa hooaega "24" kätte saan.

Igatahes teate te nüüd, et kui ma mõnda aega üldse mitte kõige vähimatki elumärki ei anna, siis olen ma ilmselt filmimulli kinni jäänud.

Edit: Esimesed viis osa "Kaks ja pool meest" vaadatud. No ei saanud arvutit kuidagi käest pandud. Kusjuures ma arvasin, et ilma Charlie Sheenita on seriaal suht mõttetu, aga tuleb tunnistada, et Aston Kutcher on päris hea.

No comments:

Post a Comment