Wednesday, November 23, 2011

Kvaliteetaeg meie moodi

Viimasel ajal pole ma töö(de) tõttu oma meest peaaegu, et näinudki. Kõige pealt minu töö tõttu. Tema oli Ussipesas, mina Norras. Kui mina jäin rohkem paikseks, ei näinud me enam tema töö tõttu. Kõige pealt olime me nagu Koit ja Hämarik - kui mina läksin tööle, siis tema veel magas, kui tema tuli töölt, siis mina juba magasin. Edasi läksid asjad nii , et kui tema läks tööle, siis m i n a v e e l magasin ja kui tema tuli töölt siis m i n a j u b a magasin. Edasi jõudsime me punkti, kus Janek tuli a l l e s töölt kui mina juba ärkama hakkasin. Kui meil oleks lapsed, siis nad ilmselt juba küsiksid, et kes see võõras onu on, kes aeg-ajalt siin käib...

Aga täna tundub tulevat quality-time-õhtu, sest nii harjumatu kui see ka pole, siis on Janek täitsa kodu poole teel. Mida aga tähendab kvaliteetaeg meie moodi? See tähendab lihtsalt, et me mõlemad oleme kohal, ühel ajal kodus, ilma et üks meist alles/juba magaks ja vajume kõige tõenäolisemalt magama koos diivanil telekat vaadates. Kuid vähemalt mõned tunnid oleme me koos ärkvel!

See pilt on ilmselgelt tehtud väga ammu, sest me mõlemad oleme ärkvel ja pildilt puuduvad ka telekas ja diivan;)

No comments:

Post a Comment