Thursday, July 25, 2013

Harjumaa retk vol 2 ja hiired tuules


 Ma Harjumaa retke teisest päevast ei hakkagi pikalt jahuma. Selle võib lihtsalt kokku võtta lausega "Tunne oma kodukanti". Ehk siis me oleme Ussipesas elanud juba seitse aastat, kuid lähikandi vaatamisväärsustega pole meil olnud aega tutvuda. Ma ütleks, et me oleme ekstreemselt mugavad ja laisad olnud. Või siis on põhjus ka selles, et ma ei saa enam igal suvalisel hetkel veinipudelit lahti korkida ja niisama mugavalt päikese käes tugitoolis lebada;)  Igatahes jõudsime me Harjumaa retke teisel päeval ära käia Paldiskis ja Padisel. Padise oli tõeline pärl. Mul on tegelt ka hea meel, et Heily meid retkele kaasa kutsus. Me muidu ei teakski kui palju kauneid kohti meie enda kodu lähedal on. 

Järgmisel aastal läheb retk Pranglisse! 






Mingis mõttes võib "Tunne oma kodukanti" retke lõpuks lugeda eilset Dagö kontserti Padisel* Kallaste turismitalus. Ma küll kodus diivanil vedeledes korraks tundsin, et traditsiooniline mina hakkab võitu saama, et ei viitsi ikka minna... nii nagu ikka. Et kodus on nii hea ja mugav ja mõnus ja ma olen väsinud ja....Aga seekord otsustasime end ikka kokku võtta. Ja oi, kuidas ma oleks kahetsenud kui me poleks läinud (tegelikult ma ju muidugi ei teaks, kui palju ma kahetsenud oleks, aga see selleks.)
Mulle jubedalt meeldivad kontserdid tillukestes paikades. Ja kui see juhtub olema veel üks mu lemmikbändidest ja kodu lähedal ka, siis meeldivad need mulle veelgi rohkem. Sellised tillukesed kontserdid on kohe kuidagi palju mõnusamad, muusikast saadud emotsioon palju ehedam. Ja mulle meeldib Lauri Saatpalu sarkasm.
Ühest on mul muidugi kahju. Mul on kahju, et eestlased kipuvad tuimad olema ja selle asemel, et täiega kaasa rokkida, istuvad nad vaikselt pingil ja õõtsuvad vaikselt omaette muusikarütmis kaasa. Mina kaasa arvatud. Ma tegelikult oleks tahtnud pingil püsti seista ja kõvasti kaasa laulda ja tantsida. Aga ma  olen selliseks emotsionaalsuseks liiga eestlane. Sellest on mul kahju. Sest kontsert oli kuradima hea! Kui ei usu, minge ise kuulama. Nad hetkel tuuritavad tillukestes Eestimaa paikades, nagu Padise ja .... Tartu;) Minge kindlasti. Ja tõuske püsti!

Aga kallid lapsevanemad, palun taltsutage natukene oma lapsi. Ma saan aru, et teile endile on jube vahva kui nad kilgates mööda lava ringi jooksevad ja alguses on ehk teistele ka nunnu ja aaaawww kui armas, aga tegelt ka mingil hetkel läheb seda liiga paljuks. Ja kui te muidu aru ei saa, siis vähemalt siis kui teile sarkastiline märkus juba tehakse, oleks õige aeg lapsed lavalt kokku korjata. Sest jah, "lapsed on elu lilled, sest ka tõrvalill on lill" oli sarkasm, kui te aru ei saanud!
Aga veelkord. Kontsert oli kuradima hea!


* Nii veider kui see ka pole, siis vähemalt eile tundus küll, et Padisest on saanud selle suve kontsert-pealinn. Samal päeval ja suht üksteise lähestikku toimus lausa kolm kontserti. Kloostrivaremetes oleks saanud Mahavoki ja Riho Sibulat kuulata, Padise mõisas Uku Suvistet ja Luisa Värki ning tsiteerides Saatpalu "need, kel silamnägemisega kõik korras ei ole" said valida Dagö kontserdi Kalju-laval.





1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete