Monday, August 24, 2015

Kaheksa


Ma ei ütlegi seekord rohkem kui, et mul on vedanud. On nii paganama oluline, et su kõrval on olemas keegi, kes mõistab sind ka siis kui ta tegelikult ei mõista, armastab sind ka siis kui sa pole kõige armastusväärsemalt käitunud, on sinu jaoks lihtsalt olemas, alati. Minu jaoks on see kaheksa aastaga muutunud iseenesestmõistetavaks. 

Ma tean, et paljude jaoks ei ole see sugugi nii. Seepärast ma ütlen teile kõigile, igaühe jaoks on kusagil olemas see õige, ärge leppige vähemaga, sest te arvate, et ei vääri või ei leia paremat. Elu on lühike. Tuleb elada nii, et see oleks täis meeldejäävaid hetki. Meeldejäävate inimestega.

 Eile, homme ja TÄNA.










4 comments:

  1. Ma alguses mõtlesin, et minust kirjutad. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. See võiks vabalt ka sinust olla, olgem ausad. Ainuke erinevus, et sina oled iseenesestmõistetavalt mul jaoks tunduvalt pikemalt olemas olnud. Ja pole siis ju ime, et me sind pereks peame:)

      Delete