Sunday, December 11, 2011

Kolmas advent Ussipesas


Sellest, et jõulud hakkavad vaikselt kohale jõudma, andis märku ootamatu pakk postkontoris. Ma hakkasin ühtäkki jälle uskuma, et kõik kena ja hea ei olegi veel kadunud ning et päkapikud ja jõuluvana on tõesti olemas. Kuidas muidu seda pakki seletada? Pakki, kus olid sees padjad, mida ma olin imetlenud, kuid ei osanud isegi unes loota, et need võiks ühel kenal päeval kaunistada meie külalistetuba. Ometigi on need samad padjad nüüd siin.

Ja hoolimata vihmast ja rohelisest murust, tundus mulle täna, et kolmas advent on viimane aeg, et tuua majja jõulutunnet kinkide pakkimisega.

Näidata saan vaid neid kinke, mis on pakitud läbipaistmatusse paberisse:)


Jäänud on teha veel üks kingitus, järgmisel nädalavahetusel. Heily algatusel. Seda ootan ma kõige rohkem, sest ma usun, et sellest kingitusest on kõige rohkem rõõmu. Nii saajatele kui tegijatele.

Kas see on rumal,
Kes usub, et on olemas jumal
Et meid ümbritsevad inglid
Ja päkapikud toovad kingid?

Aga kui meid ümbritsevadki inglid
Ja päkapikud toovad kingid
Ja kuskilt jälgib meid jumal
Siis ta ei ole ju rumal

(Veste Palgi)

4 comments:

  1. Ma panin lapsed ja mehe eile t-tähega asju nimetama, et ideed saada :P

    ReplyDelete
  2. Ma ütlen wowwwwwwww Eveliis!!!!
    Kristina

    ReplyDelete
  3. Esimene pakkumine oli Tauno :DDD Ma arvasin, et ta on natuke hinnalisem, kui seatud hinnapiir :DDD Aga muidu jah päris häid ideid tuli!

    ReplyDelete