Friday, May 10, 2013

Püha Evelin again

Kas ei oleks kuidagi võimalik Evelini postipakiga Abu Dhabisse saata? Nii et me mõnda aega temast mitte midagi ei kuuleks. Kui siis ainult seda, et ta on kaduma läinud?
Ma sellest riideskandaalist isegi ei viitsi kirjutada, sest mida rohkem ma sellele mõtlen, seda rohkem ma ärritun ja teate ju küll, et minu "konditsioonis"...
Igatahes mul oleks hea meel, kui vähemalt mingi aeg me Püha Evelinist ja tema tegudest mitte midagi ei kuuleks. Ei tema raamatust, leivateost, retseptidest üldse, heategudest, lintide läbilõikamisest, lemmikluuletajatest, -jumestajatest ja -juuksuritest ega uutest imetegudest.

Kui teda pakiga kuhugi kaugele saata ei õnnestu, kas siis vähemalt saaks seadust muuta nii, et rahvas saaks presidendile abikaasa valida. Sellest võiks isegi telesaate teha. "President otsib naist" vms. Televaatejate telefonihääletuselt saadud raha annetatakse Evelini lemmikheategevuseks.

No comments:

Post a Comment