Sunday, May 22, 2016

Roosiaias ringi kuninganna käis...

Blogilugeja jaoks on see siin täiesti suvaline pildipostitus, ma  tahtsin neid pilte sõbrannale saata, kuid kuna mu telefon ei taha minuga koostööd teha, siis ma mõtlesin neid temaga blogi vahendusel jagada. Ma loodan, et ta satub lugema! Aed on hetkel, isegi vihmase ilmaga, nii imeilus ja iga päevaga ilusamaks muutumas. Tõeline muinasjutuaed.

Lisaks sain ma täna teada, et ühed mu vanad tuttavad - kirjanikepaar Oddvar ja Britt kolivad tagasi Lillehammerisse. Mul on nii hea meel, nad on nii ägedad! 

// 
Jeg skulle egentlig sende disse bildene som telefonmelding, men telefonen min vil ikke samarbeide med meg og jeg hadde så lyst til å dele disse bildene med en venn. Hagen ser eventyrlig ut, til og med i regnvær, det har kommet så mange fine blomster og jeg er nesten sikker på at nye blomster dukker opp alle steder hver eneste dag. Nydelig nydelig hage!

I tillegg fikk jeg vite at mine gamle kjente - forfatterparet Britt og Oddvar flytter tilbake til Lillehammer. Jeg gleder meg til det, de er så kule! Jeg husker det søte huset deres og våre vin- og diktkvelder. 










No comments:

Post a Comment