Tuesday, May 24, 2016

Blogiauhindade riietuse probleem lahendatud


Kuna mul tõepoolest õnnestus edasi-tagasi piletid skoorida 17,80 euro eest (müstiline hind, kas pole!) ja ühendada lõbu tööga, siis blogiauhindade pidusse ma ka lähen. Terve eilne õhtu mõtlesin ma paanikas, et aga mis ma siis selga panen nii popile üritusele, kus zenjafookinid ja ilu-ning moeblogijad ka platsis. Et noh...APPI!
Ja siis täna - täna avastasin ma poes, et okei, kui mul ei ole olemas päris pöörfikt autfitti, sest ma lihtsalt ei tea nii kaugele ette, mis ilm on ja mis tuju mul, siis mul on olemas täiesti pöörfikt aksessuaar. 
Palun siin see on! Ja probleem riietusega ongi lahendatud, sest olgem ausad, keda kotib mu soeng või riietus, kui mul on käeotsas selline pilgupüüdja! Ühtlasi lahendab see ka probleemi ära tundmisega - Diip kunstiinimese tunnete te ära selle koti järgi.
(Taiboh, kui ma selle nüüd maha unustan!)

Palju suurem probleem on nüüd häälega, sest no ma ei taha ju inimesi surnuks ehmatada, inisemisega mul ilmselt probleeme pole, aga...raadiohääl ma just pole;) Probleem tekkis Ebapärlikarbi postitusest siin.




11 comments:

  1. Sul veel nats aega logopeedi või hääleseadja juures end timmida :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul enne suurt sündmust veel paar korda psühholoog, palun tal oma enesekindlusega tööd teha:D (logopeedi vastuvõtuaega ootaks vist järgmise aasta ürituseni)

      Delete
  2. Mitte sinu kriitikaks, aga nii üldiselt tahan öelda, et selle blogijate peoga ollakse ikka täitsa üle võlli pandud - see ei ole ju moeshow või iludusvõistlus, vaid lihtsalt blogijate kokkutulek (praegusel kujul on vanemate kui 40+ blogijate sinnailmumine igati välistatud, minu meelest). Tekitab väga ebameeldiva eelmulje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma igaks juhuks ütlen, et minu riietuseteemalised postitused on täiesti naljaga mõeldud postitused ja tegelikult ma arvan, et blogijate pidu iseenesest pole midagi üle võlli. On lihtsalt mingi osa nooremaid (moe)blogijaid, kes seda punase vaiba ürituseks peavad. Mulle tundub, et 40+ blogijad on need, kes peaks sellisel üritusel kohal olema, just sellepärast, et näidata, et blogimine ei ole vaid 15+ aastaste trend ja ei räägi alati pinnapealsetel "tegin-olin-kasutan täna punast huulepulka" teemadel.

      Delete
  3. Mina seepärast isegi ei kandideeri, et see on umbes 15 aastat nooremate inimeste üritus ehk siis igati nõus anonüümse kommenteerijaga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sellest on kahju, sest mina olen arvamusel, et blogimise/blogijate maine ongi selline kehvapoolsem just sellepärast, et see kipub paljus olema väääääääga noorte maailm, vanemad ja elukogenumad (hehhh, see kõlas nüüd küll kummaliselt) peaks rohkem näha olema, siis oleks ka blogindus ehk rohkem teise maiguga. Või mai tea kah

      Delete
  4. Mind huvitab küll riietuse osa ja seda just seetõttu, et kui leidub inimene, kellel üldse mingit stiilitaju pole, siis olengi see mina. Ja kui mul igapäevaselt on veel ükskõik kuidas ma poodi saia järgi lähen või niisama ringi tatsun, siis kui on oht, et mind näidatakse telekas või topitakse pildid mõnda uudisportaali, ma pigem natuke pingutaks, et keegi mind tsirkusetelgiga segamini ei ajaks :)

    Eks ta veits pseudoprobleem ole muidugi.

    Sellega olen väga nõus, et nii-öelda vanemaid blogijaid võiks rohkem pilti ilmuda. Eks ma saan mõistagi aru miks nemad ehk ei taha ja millest üldse see blogimise halb maine tuleneb, aga tegelikult ju täitsa lahendatav probleem. Ajaga näiteks .. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja selles osas ma muidugi olen nõus, et päris dressidega ei lähe meist keegi kohale (ega mõnele sarnasele üritusele), ka need, kes ütlevad, et riietus ei koti üldse, vaatavad ju ikka enne peeglisse ja panevad asjad selga, mis tunduvad sobivat.
      Siit tekibki aga vastuolu. Mul on tunne, et paljud inimesed mõtlevad, et ooh tahaks vinge välja näha, aga tunnevad end siis valitud riietes ebamugavalt, sest pole nende stiil. Kõige parem smart casual riietuse juures ongi see, et tegelikult on see ju nö argistiil, mida saab lihtsalt pidulikumaks tuunida.

      See on umbes sama nagu kooli lõpetamine, kus muidu lahedalt riides käivad tsikid topivad selga pidulikud maani kleidid ja panevad jalga kõrged kontsad, kuigi ei oska nendega kõndida. Milleks olla keegi teine? Tulemus on just sellisel juhul pigem tsirkusetelk kui moodne.

      Ah ma ei tea. Ma olen igasugu stiile läbi käinud - tanksaabastest ussinahkse ja paljastavani, nii umbes viimased kaks aastat tunnen ma aga, et mul on välja kujunenud mingi minu stiil. Milles ma tunnen end mugavalt ja hästi ning sellest lähtun - olgu see siis argipäev või pidulikum üritus.

      Delete
  5. Mina plaanin ka tulla. Blogin enda rõõmuks ja mälestuseks juba 6+ aastat ja missiis, et keegi peale lähedaste seda ei loe, siis ikkagi..see on minu hobi ja üks õhtu linnapeal ei tee paha ma ütlen! Seda enam, et nii mõndagi teist blogijat tunnen seega ei pea vist ka päris üksi kuskil nurgas istuma. Ma loodan. Riietuse osas olen selline viimase-hetke-sekkari-inimene niiet ei põe. Tulen, olen, lõbutsen! Ja ehk saab sinugagi klaasi kokku lüüa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle meeldiks klaaside kokkulöömine väga (Y)

      Delete
  6. Aile kommentaari viimase-hetke-sekkari-inimene paitas nii kõrvu :D
    Aga tegelt me moeblogijad (vähemalt ma) pole midagi nii hirmsad. Ma muidugi vaatan küll, mis keegi selga pannud on, sest no põnev on, aga mingit avalikku häbiposti küll ei tee ja kedagi materdama ka ei hakka. Ma näiteks tulen ju raudpolt mingis sekkaririietuses, mis muidugi tuleb kindlasti vapustav! No sest sekkarid on ju imelisi riideid täis :D

    ReplyDelete