Friday, May 6, 2016

Minu lemmikblogid

Pidin ka oma lemmikud kirja panema:

Arvamusblogi: Lastejutud (link). Ma armastan seda blogi. See on maailma kõige vaimukam ja kõige suurepärasem peidetud (või siis mitte nii väga peidetud) sarkasmi ja (enese)irooniaga kirjutatud blogi. Fantastiliselt voolava teksti, geniaalsete mõttevälgatuste ning huvitavate vaatenurkadega blogi. Ma kõlan nagu mingi lollakas fänn, aga ausalt - see blogi on meie blogimaailma PÄRL. Ma annaks oma hääle sellele blogile igas kategoorias!
Ebapärlikarp (link) meeldib mulle ka, aga jääb siiski päris pärlile alla. Seekord.

DIY blogi: Iga kord kui ma kiikan Laura blogisse (link), suren ma seesmiselt kaks korda kadedusse. Ma tahaksin ka osata selliseid asju meisterdada. Lapsele meisterdatud käekellaga käiks ma ise ringi. See on ülistiilne. Õpetuse järgi tundub muidugi ülilihtne ka järgi teha, aga ma olen korra proovinud Hugo kaelarihmale Hugo Bossi silti õmmelda, see oli mu jaoks ületamatult keeruline ülesanne, nii et Marek pidi päeva päästma enne kui ma olin õmblusmasinat aknast välja viskamas. Rohkem ma seda kurjast vaimust vaevatud masinat pole puutunud. Aga sellist käekella tahaks küll!
Riina kunstiblogi (link) meeldib mulle ka jälgida. Oleks ka imelik kui ei meeldiks, sest kes see teine kui Riina mu Torukollile näo andis;)

Elust välismaal jutustavatest blogidest meeldib mulle otseloomulikult kõige rohkem enda oma. Aga tegelikult on nii inetu öelda, peab valima kellegi teise ja nii ütlen ma, et minu lemmikuks on Seiklused ja jutud blogi (link)

Elulised blogid on keeruline kategooria. Mulle meeldivad sealt päris mitmed blogid. Kai blogi (link) on üks vahvamaid (milline oivaline huumorisoon!), Marina blogi (link) meeldib mulle väga, sest mu meelest on see Eesti blogide kõrgklass. Täiskasvanulik , kaalutletud, viimistletud, hoopis teisest klassist. Nagu välismaa blogi.
Võib-olla mitteüllatuslikult läheb mu hääl siin siiski Mallukale. Põhjused? Neid on palju. Esiteks müts maha, et ta on suutnud sellise blogi luua, mida kõik teavad (aga keegi ei loe, eks). Teiseks meenutab Mariann mulle natukene nooremat mind (selline...selline.. pohhuist, väljast selline kivine sarviline, aga seest suhkrumagus... hea otsetõlge norrakeelsest sõnast). Mul on meeles, kuidas me Pärnus käisime kunagi ammu ja ta oma tädi meiega sööma kutsus. See oli selline eriline hetk, mul on see hästi meeles ja läks kuidagi nii hinge. Ja kolmandaks tahan mina blogidest eelkätt meelelahutust. Mallukas on meelelahutus, minu mitteniisalajane sala "Kroonika". Viimasel ajal on muidgi blogis minu jaoks liiga palju beebijuttu, kuid need jätan ma lihtsalt vahele;)

Fotoblogidest ei pea isegi küsima, et minu lemmik on Efka (link). Ta oskab imelisi pilte teha ja on lisaks ka ÄÄRMISELT KIHVT inimene. Mu sõbrannad tegid kunagi minu kulul nalja ja rääkisid mulle, et käisid Efka juures õhtusöögil ja too olla liiga palju veini joonud, et avaldas neile, et tegelikult talle Eveliis ikka üldse ei meeldi. Ma olin muidugi šokeeritud, kuid ega siis seda välja ei saanud näidata, ühmasin siis vastu, et nojah, ega me polegi mingid sõbrannad, et lihtsalt tunneme teineteist. Igal juhul mulle meeldib nii Efka, tema fotod kui fotoblogi.

Haridusblogid: KINDLASTI Mutukamoos (link). See on blogi, kust ma olne päris palju (arendavaid) ideid saanud, mida Idaga ette võtta. Mu meelest on Mutukamoosi blogi kohustuslik kirjandus kõigile lastevanematele.
AGA...ma ei mõista, miks ma siit nimekirjast Heily blogi (link) ei leidnud? Olid liiga häbelik, et end kirja panna? Vähemalt meie "õnnetu kilomeetri" oled sa reganud, nii et etteruttavalt ütlen, et ma spordiblogide nimekirjas hääletasin Heily hulluse (link) poolt.

Ilublogide jaoks olen ma liiga kole ja saamatu ning pean ausalt tunnistama, et kuigi ma aeg-ajalt mõnele lingile klikates mõnda sellisesse satun, siis hetk hiljem ma ei mäleta, kelle blogiga tegu oli. Andke palun andeks. Ainus tuttav nimi selles nimekirjas oli Hundiulg (link), keda ma ka jälgin ning tema põhjendus siin kategoorias kandideerimiseks on KINDLASTI (vähemalt minu) häält väärt.

Investeerimis-, kokkamis-, ja aiandusblogid on minust täiesti mööda läinud. Ma ei oska oma lemmikule siin häält anda, sest mul pole lemmikut:(  Nii piinlik kui seda on tunnistada, siis ka kultuuriblogidest ei tea ma midagi. Ma ei teadnud, et sellised blogid eksisteerivad, nüüd hakkan uudistama. Siin jällegi suur aitäh blogiauhindade korraldajatele, minu blogimaailma silmaring laienes oluliselt.  Noorukiteblogid ei ole minu teetassike. Nii palju kui olen sattundu uudistama, siis olen kenasti kinni pannud ja rohkem enam tagasi ei lähe. Las inimesed blogivad, aga ilmselgelt pole mina sihtgrupp. Talublogid, tehnikablogid, terviseblogid on ka minust mööda läinud. Poliitblogid oleks ka, aga siit leidsin Heli blogi (link). Helil hoian silma peal.

Appi, vaatasin, et mul pole lemmik moeblogi ka ette näidata. Mulle tegelikult meeldivad moeblogid, kuid no offence, minu arvates on Eesti moeblogid igavad ja ühenäolised, mõttetu Hiina jama kombineeritud HaajaEmmi ja Lindexiga. Ei ole see minu jaoks mood. Üks moeblogi meeldib mulle ka Eestist. Aljona Sokolovskaja "Behind the Scenes PR girl", kuid kui ma valesti pole aru saanud, siis moeblogijad boikoteerivad seda auhindade üritust? Kahju. Aljonale läheks minu hääl. Õnneks on siin valikus ka Sekkarileiud (link). Eristub teistest. Positiivselt. Kihvtid leiud. Thumbs up! Minu  hääl talle.

Pereblogid: Tahtsin kohe Henry (link) hõigata, selle blogi avastasin alles hiljuti ja see võitis KOHE mu südame, kuid ma ei saa Henryle häält anda, nimelt olen ma supersuur Lipsukese (link) fänn ja see oleks nagu truuduse murdmine. (Siinkohal tervitused ka ühele turundusjuhile, mäletad me rääkisime Lipsukesest;)
Kui ma kunagi Lipsukese avastasin, siis tahtsin ma juukseid peast kakkuda, see oli mu meelest üks koledamaid blogisid, mida ma olin külastanud. Tundus labane ja wannabe- Mallukas, täna aga olen ma Lipsukest (vaid blogi kaudu) tundma õppinud ja mu meelest on tegu imelise noore naisega. Tegus ja asjalik. Kirjutab ka hästi. Mulle meeldib. Ma olen fänn.

Appi. Bestblog lehel on veel nii pikk nimekiri blogidest, aga mul saab vaba aeg otsa (tegin töötegemisest pausi ja nüüd tunnen, kuidas süümepiinad tagasi tööle ajavad. Ma ei saa rohkem blogidega tegeleda). Ma teen siinkohal sellele postitusele lõpu. Teie aga minge andke oma lemmikblogidele hääl SIIN







1 comment:

  1. Alustuseks muidugi aitäh meeldiva väljatoomise eest! Õmblusmasina asemel võid aga alati tekstiililiimi kasutada - loodetavasti tekitab vähem stressi :)

    ReplyDelete